یکشنبه, 01 مهر,1403

­

شنبه, 07 بهمن,1396

بازدید طلاب مدرسه علمیه الغدیر تهران از مکتب نرجس(علیهاالسلام)

بازدید طلاب مدرسه علمیه الغدیر تهران از مکتب نرجس(علیهاالسلام)

­­­­­ 16 نفر از طلاب مدرسه علمیه الغدیر تهران روز پنج شنبه 96/11/05 از مکتب نرجس(علیهاالسلام) بازدید نمودند.

­ در این بازدید ابتدا خانم شایسته خوی(مدیر مکتب نرجس(علیهاالسلام) )ضمن خیر مقدم ، مطالبی را درمورد شخصیت استاد طاهایی(ره) عنوان نمود و در مورد اخلاص ایشان و نگاهشان به نقش بسزای زن در اجتماع و همچنین ارادت استاد به مقام معظم رهبری نکاتی را بیان کرد.

­­­­­­ خانم شایسته خوی سپس موفقیت طلاب را در اخلاص، نظم، پشتکار و تلاش و مایه گذاشتن از نفس و جان ومال دانست و گفت: آیت الله جوادی آملی می فرمایند:کسی که دنبال علم می رود باید راحتی را کنار بگذارد.

­­­­­­ وی تاکید کرد: کسانی که به انقلاب ضربه می زنند افرادی هستند که دغدغه اقامه دین ندارند، پس خوب بودن به تنهایی کافی نیست و باید انقلابی بود ، خودسازی که در پی آن اقامه دین نباشد ابتر است،

­­­­­­ ایشان افزود: طلبه منزوی و دور از جامعه و طلبه سکولار، مورد تایید دشمن است و آسیاب گردان دشمن می شود، چنان که امام خمینی (ره) نیز تاکید داشتند که "آخوند سکولار به درد نظام نمی خورد".

­­­­­­ در ادامه یکی از طلاب غیر ایرانی صحبت هایی را برای بازدیدکنندگان پیرامون نحوه آشنایی خود با مکتب نرجس(علیهاالسلام) عنوان نمود ، سپس فیلم زندگینامه استاد طاهایی(ره) به نمایش گذاشته شد ودر پایان­ بازدیدکنندگان از بخشهای پژوهش وکتابخانه بازدید نمودند.

روابط عمومي مكتب نرجس (عليهاالسلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان