یکشنبه, 01 مهر,1403

­

دوشنبه, 19 تیر,1396

بازدید مبلغین و طلاب مدرسه علمیه نرجس(علیهاالسلام) زاهدان از بخش فرهنگی مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

بازدید مبلغین و طلاب مدرسه علمیه نرجس(علیهاالسلام)  زاهدان از بخش فرهنگی مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

40 نفر از مبلغین و طلاب حوزه علمیه نرجس (علیهاالسلام)­ زاهدان روز یکشنبه 96/04/18 ساعت 10 در مکتب نرجس (علیهاالسلام) حضور یافته و از بخش فرهنگی بازدید کردند.

خانم نصیری (معاون فرهنگی مکتب نرجس(علیهاالسلام)) در این بازدید پیرامون اهمیت بخش فرهنگی، دغدغه­های فرهنگی امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب، داشتن بصیرت و خارج نشدن از خط ولایت فقیه و منویات رهبری مطالبی را بیان نمود.

ایشان تصریح کرد: مکتب نرجس (علیهاالسلام)­ از ابتدای تأسیس در راستای اعتلا و عمق بخشیدن و گسترش معرفت و بصیرت دینی بر پایه قرآن و سیره اهل بیت (علیهم السلام) گام برداشته و استوار کردن ارزش های انقلاب در اندیشه و عمل مخاطبان نیز هدف دیگر آن است که از ابزارهای مختلف برای دستیابی به این هدف بهره می برد.

خانم نصیری افزود: استاد طاهایی (بنیانگذار مکتب نرجس (علیهاالسلام)) و همکارانشان با فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تمام توان خود را در ارتقای ارزش های اخلاقی جامعه (در ایران و خارج از کشور) بکار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: شناخت مخاطب و شناخت ابزار و موقعیت های مختلف برای بیان اندیشه های ناب نیاز به بصیرت و توانمندی های هنری دارد که سعی در پرورش افرادی با این توانمندی ها در راستای اهداف این مجموعه بوده و هست تا در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای که فرهنگ را چون هوا اثر بخش و پراهمیت می دانند گام هایی درست و با بصیرت و دقت برداشته شود.

این جلسه در پایان با پخش نمایش پاورپوینت فعالیت­های فرهنگی مکتب نرجس (علیهاالسلام) برای طلاب زاهدانی خاتمه یافت.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان