یکشنبه, 01 مهر,1403

­

پنجشنبه, 04 آبان,1396

برگزاری اولین نشست اساتید مقطع تحصیلات تکمیلی مکتب نرجس(علیهاالسلام) مشهد

برگزاری اولین نشست اساتید مقطع تحصیلات تکمیلی مکتب نرجس(علیهاالسلام) مشهد

­اولین نشست اساتید تحصیلات تکمیلی مکتب نرجس(علیهاالسلام) روز چهارشنبه سوم آبان ماه در محل تشکیل کلاس ها (منزل استاد طاهایی(ره)) برگزار گردید.

اولین نشست اساتید تحصیلات تکمیلی مکتب نرجس(علیهاالسلام) روز چهارشنبه سوم آبان ماه در محل تشکیل کلاس ها (منزل استاد طاهایی(ره)) برگزار گردید.

در این نشست پس از قرائت قرآن توسط استاد کاظمی مقدم، خانم شایسته خوی (مدیریت مدرسه علمیه نرجس (علیها السلام)) ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اهل بیت (علیهم السلام) و تشکر از حضور اساتید ، مطالبی را در ارتباط با تأسیس مقطع سطح3 در مدرسه علمیه ی نرجس(علیهاالسلام) عنوان نمود و گفت: قدمت مکتب نرجس(علیهاالسلام) حدود 50 سال است و با هدف تربیت زنان و دختران که نقطه ی عطف در جامعه ی اسلامی هستند، به لطف خدا همیشه بر صراط مستقیم، استوار و پایدار بوده است.

ایشان افزود: مقطع تحصیلات تکمیلی مدرسه علمیه نرجس(علیهاالسلام) نیز، در دو بخش ایرانی و بین الملل فعالیت دارد و اولین مرکز پژوهش بانوان، با مجوز جامعه المصطفی در این مدرسه ، تأسیس شد. در حوزه ی فرهنگی نیز مدرسه فعالیت های گسترده ای داشته است که از آن جمله می توان به برگزاری اردوهای جهادی که مقطع سطح 3 به تنهایی ، 30 پایگاه را پوشش می دهد، اشاره نمود.

استاد شایسته خوی ضمن معرفی دوره آزاد معارف اسلامی و بخش زبان های خارجی در سه گروه زبان عربی، انگلیسی و فرانسه ، هدف از تشکیل این دوره ها را رشد علمی خواهران، همپای برادران دانست.

وی سپس ضمن تشکر از راهنمایی ها و همراهی های اساتید این مدرسه ابراز امیدواری نمودکه اهداف متعالی مکتب نرجس(علیهاالسلام)­ به صورت خاص و در راستای اهداف جمهوری اسلامی محقق شود.

شایان ذکر است در ادامه اساتید هریک مطالبی را در ارتباط با مباحث درسی خود عنوان نمودند و در پایان خانم لعل روشن (معاون آموزش تحصیلات تکمیلی مکتب نرجس(علیهاالسلام)) مواردی را در ارتباط با مباحث آموزشی مربوط به این مقطع بیان داشت.

روابط عمومي مكتب نرجس (عليهاالسلام)

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان