یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 13 بهمن,1395

برگزاری تریبون آزاد حوزه انقلابی زی طلبگی در مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

برگزاری تریبون آزاد حوزه انقلابی زی طلبگی در مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

­در گرامیداشت دهه ی فجر واحد بسیج مکتب نرجس (علیها السلام) اقدام به برگزاری تریبون آزاد با موضوع "حوزه انقلابی، زی طلبگی"نمود.­

در گرامیداشت دهه ی فجر واحد بسیج مکتب نرجس (علیها السلام) اقدام به برگزاری تریبون آزاد با موضوع "حوزه انقلابی، زی طلبگی"نمود.

در این برنامه که روز چهارشنبه 13 بهمن ماه برگزار گردید، اساتید وطلاب مدرسه حضور داشتند وطلاب مدرسه نظرات خود را پیرامون موضوعات فرقه های نوظهور، میزان مطالعه یک طلبه، شبکه های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، اثرات تبلیغ بدون تهذیب، تاکید مقام معظم رهبری بر مطالبه گری طلاب، مسئولیت طلاب در مقابل جشنواره فجر (که باید حافظ منافع ایران باشد همانطور که هالیوود حافظ منافع آمریکا است)، بصیرت و احساس مسئولیت لازمه جنگ نرم، زندگی شخصی یک طلبه و برداشت مردم از آن، طرز تفکر نادرست از زندگی طلبه و نقش ما برای تغییر این نگرش، تعهدی که اسلام و ایمان برای ما می آورد، دوستی طلاب و دانشجویان، ویژگی های طلبه واقعی و ... مطرح نمودند.

در ادامه خانم شایسته خوی پس از استقبال از مباحث مطرح شده افزود: این روش ارائه برنامه تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و طلاب مطالب مورد نظر خود را مطرح نمایند؛ چرا که برون ریزی باعث ایجاد انگیزه می شود.

­­در پایان­ کلیپی به مناسبت رحلت استاد طاهایی(ره) در سیزدهم بهمن ماه از ایشان پخش گردید و استاد شایسته خوی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن بانوی با فضیلت گفت: درسیزده بهمن ماه استاد طاهایی (ره) را از دست دادیم و بدانید ایشان در میان ما حضور دارند چرا که از اولیا خداوند هستند، ایشان این مکان را برای ما مهیا نمودند وما باید در قبال این امر با تلاش خود پاسخگو باشیم.

روابط عمومی مکتب نرجس (عليها السلام)

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان