یکشنبه, 01 مهر,1403

­

شنبه, 09 بهمن,1400

برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) توسط دبیرستان مشکوه(دوره اول) در مکتب نرجس(س)

برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) توسط دبیرستان مشکوه(دوره اول) در مکتب نرجس(س)

مدرسه مشکوة روزهای سه شنبه تا پنجشنبه،5تا7بهمن ماه مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز بزرگداشت مقام مادر را با حضور دانش آموزان ومادرانشان برگزار نمود.

در این مراسم خانم شایسته خو ایراد سخنرانی نموده و در ارتباط با رابطه مادران و دختران صحبت کرد.

­ایشان رابطه قوی ومحکم بین مادر و فرزند را تضمینی برای­ اصلاح جامه دانست و به امتیازهای دختران در قرآن واحادیث اشاره کرد.­

خانم شایسته خو راهکارهایی برای رابطه مادر و دختر بیان نموده و توصیه نمود:به مادر تان احترام بگذارید، هر روز با مادرتان صحبت کنید، مشکل مادرتان را صریح به ایشان نگوییدو...­

در پایان ایشان با بیان اهمیت احترام به مادر و پدر و تاثیر آن در زندگی انسان، که باعث می شود تا آخر عمر مشکلات برما غلبه نکند، به سخنان خود خاتمه داد.

از دیگر برنامه های این مراسم می‌توان به اجرای مداحی و سرود، برگزاری مسابقه، تقدیر از مادران و اجرای نمایشنامه و... اشاره نمود.

گفتنی است در روزهای دیگر این مراسم خانم حبیبی (از اساتید و مشاورین مکتب) در جمع دانش آموزان و مادران ایراد سخنرانی نمود.

در حاشیه برگزاری جشن مدرسه مشکوة در مکتب نرجس(س) پژوهشکده این موسسه اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب نمود.­

­در این نمایشگاه کتاب های استاد طاهایی(ره) و دیگر محصولات پژوهشکده شامل نشریات تخصصی و کتب منتشره انتشارات"نامه نرجس" عرضه گردید.

گفتنی است انتشارات "نامه نرجس" وابسته به مکتب نرجس(س) در نمایشگاه مجازی کتاب نیز غرفه دارد و قابل بازدید برای علاقمندان می باشد.

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان