دوشنبه, 02 مهر,1403

­

یکشنبه, 01 اردیبهشت,1398

برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

مراسم جشن باشکوه نیمه شعبان روزهای شنبه 98/01/31 و یکشنبه 98/02/01 از ساعت 16 الی 19 با حضور بانوان در مکتب نرجس (علیهاالسلام) برگزار شد.

­

در این مراسم پس از تلاوت آیات قرآن، سرود جمهوری اسلامی پخش شد و سپس مدیریت مکتب نرجس(علیها السلام) ضمن تبریک این عید بزرگ به حضّار خوش آمد گفت.

شایان ذکر است مولودی خوانی، سخنرانی خانم شایسته خوی با موضوع رابطه انقلاب حضرت مهدی (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) و انقلاب اسلامی ایرانی مبتنی بر ولایت فقیه، اجرای نمایشنامه "آخرین سنگر"، سرودخوانی طلاب امور بین الملل، پخش کلیپ و نماهنگ، قرعه کشی، برگزاری مسابقه من کیستم، اهدای جوایز به برندگان مسابقه و اهدای هدایا به خانم های باردار حاضر در سالن از دیگر برنامه های اجراشده در این مراسم بود.

خانم شایسته خوی در سخنان خود ضمن تشکر از زحمات تمام کسانی که با اجرای برنامه ها سعی کردند تا نام حضرت مهدی (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) را بزرگ بدارند، پیرامون نمایشنامه خاطرنشان کرد: امام یک جمله‌ی تاریخی دارند که بسیار مهم است و همه هم می دانید، می‌فرمایند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".

وی افزود: ولی فقیه چراغ راهنمای ما و دیده‌بان ماست، ولی فقیه نخ تسبیح نظام ما و نگه‌دارنده‌ی نظام جمهوری اسلامی است.

ایشان تصریح کرد: یهود و صهیونیست همچنان فعالیت می کنند، ولی بینی آنها به خاک مالیده شده. در سال 68 حضرت آقا فرمودند: در اسرائیل سمیناری با نام اسلام و تشیع تشکیل شد، می خواستند طرحی راه بیندازند و نظام را ساقط کنند، پروژه‌ی ۲۰۲۰ را طراحی کردند، سال ۶۸ آمریکا و متحدانش متفق‌القول شدند تا نظام را براندازی کنند، که به حول و قوه‌ی الهی با رهبری رهبر عزیزمان توطئه‌شان خنثی شد و در این دهه‌ها بسیار ریزش کردند. در سال ۸۸ فتنه چنان کرد که مردم ما دشمن‌شناس‌تر شدند. اما فتنه‌ی پیش‌رو که دشمن برای ۹۸ طراحی کرده قرار بود تابستان داغ را در سال ۹۷ داشته باشند اما ذره‌ای و قدمی نتوانستند انقلاب ما را متزلزل کنند.

یک تیم قوی نشستند پای این طرح‌ها، پاتریک کلاوسون، فرانسیس فوکویاما، کنت تیمومن، ساموئل هانتینگتون و... از جمله این افراد هستند ولی همه‌ی توطئه‌هاشان نقش برآب خواهد شد و تمدّن نوین اسلامی شکل خواهد گرفت. به شرط و شروطها، باید بخواهید امام بیاید، با خوش‌خیالی و آسوده‌طلبی و رفاه‌زدگی امام نخواهد آمد، باید شبانه‌روز درد نداشتن پدر را احساس کنیم و از خدا بخواهیم.

مدیر مکتب نرجس (علیهاالسلام) در پایان سخنان خود بر احیاء شب نیمه شعبان تأکید نمود و گفت: برای حاجتهای شخصی و دنیوی ارزشمند نیست، نوبت یک حرکت اجتماعی بزرگ است. التماس و زاری کنید، آمدن امام را بخواهید. با نیت اینکه خودتان را به امام زمانتان ثابت کنید، احیا کنید و بگویید خانواده‌مان و جان و مال و همه‌چیزمان فدای حضرت!

روابط عمومی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان