یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 03 آذر,1395

برگزاری مراسم هفتمین سالگرد ارتحال استاد طاهایی

برگزاری مراسم هفتمین سالگرد ارتحال استاد طاهایی

مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام) در هفتمین سالگرد ارتحال استاد فاطمه سیدخاموشی (طاهائی) مؤسس مدارس علمیه نرجس (علیهاالسلام) سراسر کشور- با برگزاری مراسم "عطر شمعدانی" یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

این مراسم روز سه شنبه 95/9/2 از ساعت 15:30 تا نماز جماعت در این مؤسسه با اجرای برنامه هایی شامل: پخش کلیپ معرفی استاد طاهائی و آثار ایشان، مرثیه خوانی، سخنرانی خانم مریم پورحسینی (استاد حوزه و شاگرد استاد طاهائی) و معرفی هیأت گردآوری و نشر آثار استاد طاهائی (که خانمها پورحسینی، رثائی، مرادی، طباطبائی و جلاء زیرنظر واحد پژوهش مؤسسه در این هیأت فعالیت می نمایند) برگزار شد.

مراسم شبی با ملکوتیان نیز از ساعت 18 الی 22 با قرائت قرآن، پخش کلیپ، بازخوانی خاطرات استاد طاهائی توسط اساتید، ایراد اشعاری در مورد استاد و معلم، مرثیه خوانی و ... در محل تحصیلات تکمیلی این مؤسسه (منزل استاد طاهائی) برگزار شد و طلاب و اساتید شب را بیتوته نمودند.

همچنین ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 95/9/3 طلاب، اساتید، کادر اداری و شاگردان استاد طاهایی بر سر مزار ایشان واقع در رواق دارالعباده گرد هم آمدند و یاد و خاطره استاد را گرامی داشتند.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان