یکشنبه, 01 مهر,1403

­

پنجشنبه, 12 اسفند,1400

برگزاری مراسم ویژه دانش آموختگان با موضوع جهاد تبیین

برگزاری مراسم ویژه دانش آموختگان با موضوع جهاد تبیین

مراسم گردهمایی دانش آموختگان مکتب نرجس(س) ساعت ۱۵ روز دوشنبه نهم اسفند ماه با حضور 120 نفر از دانش آموختگان در سالن اجتماعات برگزار شد.

در این مراسم خانم شایسته خو نشستی دوستانه با طلاب داشتند و سپس حجه الاسلام والمسلمین راجی به بحث در خصوص جهاد تبیین پرداخته و گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک فریضه فوری و واجب قطعی دانسته اند. ایشان افزود: جهاد هر تلاش وکوششی است که درمقابل دشمن انجام می‌شود و اگر دشمن کاری انجام می‌دهد وشما بتوانید آن هجمه دشمن را از بین ببرید می‌شود جهاد. هر دورانی جهاد مربوط به خودش را دارد، هجمه دشمن روی اقتصاد، یک دوره حجمه روی خانواده ها و امروز بزرگترین چالشی که ما داریم روی ذهن است. دشمن ذهن های مردم ما را دارد تغییر ایجاد می کند.
اتفاقات خوب را در ذهن مردم خیانت جلوه می‌دهد، اگر نتواند خیانت جلوه دهد بی اهمیت جلوه می‌دهد واگر نقطه ضعفی اتفاق بیفتد آن را انقدر بزرگ جلوه میدهد که همه عالم بفهمند، این کاریست که دشمن انجام می‌دهد.
وی گفت:ما در مقابل این هجمه دشمن باید جهاد انجام دهیم این جهاد جهاد تبیین است، باز کردن گره هایی که دشمن به وجود آورده است. خوب ماباید چه چیزی را تبیین کنیم؟حضرت اقا چهل مورد برای تبیین بیان فرمودند، چون اقا فرمودند واجب فوری است ما باید از بین این چهل مورد ببینیم خودشان کدامها رل در سخنرانی هایشان در این اواخر تاکید کردند. آقا دو مورد را تاکید کرده اند. یک اصول وبینات شعارهای انقلاب یکی استکبار ستیزی ویکی هم استقلال، دومین مورد مقابله با تحریف است.

تبیین دستاوردهای بیشمار این چهل ودوسال. قاعده غرب این است که لگد بزند به جمهوری اسلامی از بی‌مورد ترین چیزها برای لگد زدن به ما استفاده می‌کنند. جهاد تبیین یعنی واقعیتها را به مردم بگوییم، واقعیتهای دوران پهلوی را باید مردم بدانند. کدام کشور با مردمش کارهایی را کرده که دوران پهلوی با ما انجام دادند؟ ریشه مشکلات به واسطه روی گردانی از آرمانهای انقلاب است. ما هرچه داریم به خاطر ایستادگی پای ارمانهای انقلاب است. باسخنرانی تنها مشکل حل نمیشود باید مطالعه کنید، بدون مطالعه نمیشود جهاد تبیین را انجام داد. تمام دشمنان هر چه داشتند پای نابودی انقلاب گذاشته اند پس با چهارتا پست گذاشتن خیلی مشکل حل نمیشود شما نخبگان که فرمانده ی جهاد تبیین هستید باید مطالعه داشته باشید.

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان