یکشنبه, 01 مهر,1403

­

یکشنبه, 17 اردیبهشت,1396

برگزاری نشستی دیگر از سلسله نشست های"بررسی ویژگی های سیاسی- اجتماعی یاران امام زمان(عج)" در مکتب نرجس(علیهاالسلام) مشهد

برگزاری نشستی دیگر از سلسله نشست های"بررسی ویژگی های سیاسی- اجتماعی یاران امام زمان(عج)" در  مکتب نرجس(علیهاالسلام) مشهد
  در ادامه  سلسله نشست های"بررسی ویژگی های سیاسی- اجتماعی یاران امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خانم سیرجانی(جانشین فرمانده پایگاه بسیج مکتب نرجس(علیهاالسلام)) روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه  در جمع طلاب مدرسه حضور یافته و ایراد  سخنرانی نمود.

 ایشان گفت: در آیات الهی یکی از وظایف سیاسی ما داشتن قدرت است ولی قدرتی که باعث ایجاد عدالت در جامعه شود.

       وی با بیان اینکه  یکی از ویژگی­های جوانان و انسان های مؤمن انتظار فرج است، تصریح کرد: انتظار فرج را چگونه معنا کنیم که در ما حرکت و تکاپو ایجاد کند و ما را ترغیب کند؟ فرج را باید نصرت و پیروزی بدانیم. برای ایجاد حکومت علوی باید حرکت و تکاپو داشت، حرکتی که رشد بدهد و خود و دیگران را به مسیر الهی برساند.

    خانم سیرجانی ادامه داد: مقصود از انتظار فرج، تحقق یافتن این آرمان الهی است. دید عام این است که امام (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می­آید. در وعده های عملی به بیان مقام معظم رهبری، باید تأمّل کنیم. انقلابیون اصلی دائم در حال تفکّر هستند که چه کاری انجام دهند تا فرج نزدیکتر شود. مقصود از انتظار فرج، انتظار تحقق یافتن این آرمان بزرگ است. شخص منتظر به جدّ باید عادل و دور از ستم کاری باشد. زندگی شخص منتظر بر پایه  عدالت است. زندگی امروز و و زندگی او در زمان ظهور تفاوتی ندارد. از گشایش الهی مأیوس نشوید. ما در عرصه انتخابات باید انتظار فرج را نشان دهیم و این فقط با خوب انتخاب کردن و دیگران  را امر به انتخاب خوب کردن رخ می دهد.

شایان ذکر است در ادامه سلسله نشست­های بصیرتی - سیاسی مکتب نرجس ( علیها السلام) آقای باقرزاده روز شنبه 16 اردیبهشت ماه در جمع طلاب و اساتید مکتب نرجس حضور یافته و به سخنرانی با موضوع "روشنگری در انتخابات" پرداخت.

در این مراسم که در سالن اجتماعات مکتب نرجس( علیها السلام) برگزار شد، ابتدا آقای باقرزاده، گفت: که در انتخابات یک جریانی در حال انجام است که بهتر است شما مبلغان و طلاب فقط طبق فرموده حضرت آقا اقدام کنید که فرمودند روشنگری نمایید.

وی افزود: عبارت های رد یا تأیید را بکار نبرید  بلکه اصل را بر آگاه سازی افراد بگذارید .

ایشان با تأکید بر اهمیت فضای مجازی در این دوره از انتخابات گفت: سعی کنید فضای فعالیت خود در فضای مجازی را کنترل کنید و یکی از راه های روشنگری خود را  فضای مجازی  قرار دهید.

 

روابط عمومی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

 

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان