یکشنبه, 01 مهر,1403

­

دوشنبه, 17 آذر,1399

بیانیه خواهران حوزه های علمیه مشهد خطاب به شورای امنیت ملی در پی شهادت دکتر فخری زاده

بیانیه خواهران حوزه های علمیه مشهد خطاب به شورای امنیت ملی در پی شهادت دکتر فخری زاده

شناسایی دانشمندان هسته‌ای و به شهادت رساندن آنها که در پی مذاکرات برجامی به وقوع پیوست، ثابت کرد محور آمریکایی _صهیونیستی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال و پیشرفت ایران اسلامی کوتاهی نخواهد کرد­

بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
پاسدار رشید اسلام دکتر محسن فخری‌زاده،از دانشمندان صنایع راهبردی دفاعی و هسته‌ای وامنیت پایدار برای جمهوری اسلامی از سوی مثلث غربی، عبری و عربی،بطور مظلومانه ای به شهادت رسید.
جنگ، تحریم و ترور، سه راهبرد اصلی جبهه استکبار طی 42 سال گذشته، برای متوقف کردن حرکت پیشرفت ملت ایران بوده است. پیشرفت‌های جمهوری اسلامی به دست دانشمندان نام‌آوری چون شهید فخری‌زاده در عرصه‌های گوناگون راهبردی، نشان می‌دهد که دشمنان در تمامی این راهبرد‌ها با شکست مواجه شده‌اند.
شناسایی دانشمندان هسته‌ای و به شهادت رساندن آنها که در پی مذاکرات برجامی به وقوع پیوست، ثابت کرد محور آمریکایی _صهیونیستی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال و پیشرفت ایران اسلامی کوتاهی نخواهد کرد و در تلاش آنها با وعده های توخالی و عناوین فریبنده مذاکره و رابطه برد - برد هیچ هدف خیر خواهانه ای وجود ندارد و هدف آنها صرفا به شکست کشاندن جمهوری اسلامی ایران با شناسایی و از بین بردن مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است
خون این شهید به سیلاب خون شهدایی که برای حاکمیت دین خدا و ولی خدا از صدر اسلام تا کنون توسط دشمن ترین و ذلیل ترین و ترسوترین جنایتکاران بشریت ریخته شده است ، متصل شد. راه شیعه بسمت ظهور خورشید عالم تاب حضرت ولی عصر عج سرعت بیشتری به خود گرفت .
با اقتداء به کلام حضرت زینب س صحنه شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده ((ما رایت الا جمیلا)) بود.
رقص بندگی خدا با لباس خونین شهادت .

ای شهید،
ما تجدید پیمان با شهداء و بخصوص با سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته ای کشور و شما می بندیم که با اطاعت پذیری از نایب برحقش امام خامنه ای تا ظهور فرزند رسول خاتم ص، راه و اهدافتان را ادامه بدهیم
ای شهید عزیز،
شما متعلق به سرزمینهای ایران لبنان یمن فلسطین افغانستان بحرین پاکستان و... بخصوص جبهه ی عظیم مقاومت اسلامی هستید .همه در شهادت شما اندوهناک شدند و منتظر انتقام سخت از دشمنانتان هستند. راه شما وخدمات شما و اندیشه تعالی شما از آن همه است .
آهای،
صهیونیست‎های بزدل و کودک‌کش و حامیانانشان بدانید با ترور دانشمندان کشور عزیزمان ایران نمی‌توانید در عزم و اراده ایرانیان برای پیمودن راه پیشرفت به سمت قله‌های عزت و افتخار، خللی ایجاد کنید.
بلکه بدانید خون هر شهید مظلومی، سرعت پیشرفت کشور را شتاب می بخشد.
آی جماعت خود فروخته داخلی،
چشم بستن به گشایش در امور کشور از طریق گشودن باب مذاکره با آدمکش‌های تروریست ساکن کاخ سفید در آمریکا، همچون شباهت چشم دوختن به سراب برای سیراب شدن است.
شناسایی دانشمندان هسته‌ای و به شهادت رساندن آنها که در پی مذاکرات برجامی به وقوع پیوست، ثابت کرد محور آمریکایی _صهیونیستی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال و پیشرفت ایران اسلامی کوتاهی نخواهد کرد و در تلاش آنها با وعده های توخالی و عناوین فریبنده مذاکره و رابطه برد - برد هیچ هدف خیر خواهانه ای وجود ندارد و هدف آنها صرفا به شکست کشاندن جمهوری اسلامی ایران با شناسایی و از بین بردن مولفه‌های قدرت ایران اسلامی است.

ما خواهران حوزه های علمیه مشهد مصرّانه از مسؤولین شورای عالی امنیت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران درخواست می کنیم:
1- طبق فرمان رهبری عظیم الشأن آمرین به این جنایت دانشمند هسته ای و علمی کشورمان را به اشدّ مجازات برسانند.
2- رخنه های نفوذ ، توسط مسؤلین امنیتی، شناسایی وجلوی آنها گرفته شود.
3- از سرمایه های کشور همچون دانشمندان در عرصه های مختلف حفاظت هوشمندانه انجام بگیرد.
4- مسؤلین دیپلماسی کشور و همفکران آنها دست از خیال مذاکره با قاتلان جنایتهای انسانی در اقصی نقاط جهان وعامل ترور بیش از 17 هزار شهید در ایران اسلامی بردارند. شهید والامقام دکتر فخری زاده می گوید : آمریکا قابل سازش نیست تا مادامی که این آمریکا همین آمریکاست و تا مادامی که ما بنا داریم پیرو امام باشیم.
5- از قوه قضايیه میخواهیم که عاملان و فتنه گران داخلی و حامیانشان را تحت تعقیب و به مجازات برسانند.
٦- مصوبه اخير مجلس شوراى اسلامى در خصوص اقدام راهبردى در مقابله با تحريم ها، لبيكى به فرمان مقام معظم رهبرى در راستاى خنثى سازى تحريم هاست ، كه در بردارنده اقدام عاجل پيرامون امنيت و معيشت ملت بوده و نيز دست تيم مذاكره را در برخورد با طرف هاى ٤+١ باز خواهد نمود . انتظار ميرود كه آن شورا در همين راستا ضمن تاييد مصوبه مذكور ، دولت را مكلف به اجراى آن نمايد.

خواهران حوزه های علمیه مشهد ضمن محکومیت شدید این گونه حرکت های بزدلانه که ناشی از ترس دشمنان ایران اسلامی از حرکت تعالی بخش و تمدن ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، شهادت و آسمانی شدن دانشمند جهادگر هسته ای و پاسدار اسلام، "دکتر محسن فخری زاده" را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و خانواده معزز این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران و عموم ازادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.


(و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون)

خواهران حوزه های علمیه مشهد

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان