یکشنبه, 01 مهر,1403

­

ﺳﻪشنبه, 08 تیر,1400

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در حمایت از تدبیر حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در تزریق واکسن کرونا

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در حمایت از تدبیر حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در تزریق واکسن کرونا

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در حمایت از تدبیر حکیمانه حضرت آیت الله امام خامنه‌ای در تزریق واکسن کرونا

امام خمینی (ره):
جناب عالی ( آیت الله خامنه ای) را یکی از بازوهای توانای جمهوری اسلامی می‌دانم و شما را چون برادری که آشنای به مسائل فقهی و متعهد به آن هستید و از مبانی فقهی مربوط به ولایت مطلقه فقیه جدا جانبداری می‌کنید، می‌دانم و در بین دوستان و متعهدان به اسلام و مبانی اسلامی از جمله افراد نادری هستید که چون خورشید روشنی می‌دهید.»( صحیفه امام، جلد 20 - صفحه 455)

جامعه جهانی در مرحله ی گذار از پیچی تاریخی هست که اول بار در صدر اسلام توسط نبی مکرم (ص) در جزیره العرب پایه گذاری شد و به مرور و طی زمان های مختلف توسط اولیاء زمان برای مردم تبین شد «که اگر برای خدا پا در میدان گذاشتید و ایستادگی کردید، پیروزی قطعی است... آن وقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد؛ زمینه‌ی ظهور ولیّ‌امر و ولیّ‌عصر (ارواحنا له الفداء) آماده خواهد شد؛ دنیا وارد یک مرحله‌ی جدیدی خواهد شد. این بسته به عزم امروز من و شماست، این بسته به معرفت امروز من و شماست. ۱۳۹۱/۱۰/۱۹

هم اکنون و در این روزها که همه ی جهان درگیر ویروس منحوس کرونا شده است مدعیان حقوق بشر در جوامع به ظاهر متمدن بشری در اقدامی مستکبرانه اولین شرکت دانش بنیان تولید کننده #واکسن_ایرانی کرونا(برکت) را تحریم کرد، و این در حالی است که کمپانی های آمریکایی به طور همزمان و در اقدامی برابر واکسنی که فاقد مجوزهای جهانی است ساخته و در سطح جهانی صادر می کنند.

در همین راستا در جهت پیشبرد اهداف نظام سلطه طی یک عملیاتی روانی در رسانه‌های وابسته به بیگانه و همکاری سود جویان داخلی و کج فهمان متحجر در داخل کشور در جهت منفی کردن افکار عمومی در مواجهه موفق کرونا ایجاد کردند.

اما در مقابلِ تمام این هجمه‌ها؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، تمام قد و مستمرا وارد میدان حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان جوان ایرانی شدند و در یک هم‌آورد چند جانبه یک تنه بازی‌های صاحبان تحریم و مافیای دارو و کارشکنی عده ای نفوذ کرده در برخی دستگاه‌های دولتی را به شکست کشاندند و در انتها با پیشگامی در تزریق اولین دز از واکسن ایرانی این زنجیره حمایت و اعتماد به توان داخلی را تکمیل فرمودند.
لذا موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) ضمن تبریک این دستاورد عظیم (تولید واکسن های ایرانی ) به ملت ایران؛ حمایت خود را از گام اول واکسیناسیون تولید داخلی اعلام می دارد و وظیفه‌ی خود دانسته از حمایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، از تولید ملی و اعتماد به جوان ایرانی که نتیجه آن قوی تر شدن ایران در عرصه‌ی جهانی است تشکر کرده و از خداوند سلامت و توفیقات روز افزونشان را مسئلت داریم.
اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه‌ای

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان