یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 24 مهر,1398

بیانیه موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام) در تحسین عملیات غرور آفرین سپاه

بیانیه موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام) در تحسین عملیات غرور آفرین سپاه

در پی عملیات هوشمندانه سازمان اطلاعاتی سپاه، نسبت به دستگیری یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه‌ای دشمن ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان داده و وی را به داخل کشور هدایت و بازداشت کردند.

«وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّه ....». (سوره مبارکه الأنفال/ آیه ۶۰)

آمادگی شما، دشمن را بیمناک می کند؛ نه بیمناک از تجاوز شما - که شما اهل تجاوز نیستید - بیمناک از ایستادگی شما، بیمناک از فکر حمله‌ی به شما.

در پی عملیات هوشمندانه سازمان اطلاعاتی سپاه، نسبت به دستگیری یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه‌ای دشمن که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضد انقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آن ها، دست به عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی زده بودند، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داده و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان داده و وی را به داخل کشور هدایت و بازداشت کردند.

هم اکنون با سپاس به درگاه کبریایی و آرزوی قبولی طاعات و ابراز ارادت عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام­ ­­­­­به ساحت مقدس شهدای کربلا در این ایام نورانی و معنوی؛ موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام پیروزی در این جبهه حق و حقیقت را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و به خلف صالحشان امام خامنه ای­ و مردم شریف ایران تبریک عرض می کنیم و هشداری به بازیگران اصلی این قضایا داریم؛ همانطور که امثال ریگی ها را نیروهای اطلاعاتی سپاه در هوا شکار کردند، قطعاً و بدون شک این آمادگی را دارند که سرانجام سران اصلی این فتن را از صفحه روزگار محو و به درک واصل کنند و با اعتقاد به سنت های الهی این امر محقق خواهد شد.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ ­اتَّبَعَ الْهُدَى

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان