یکشنبه, 01 مهر,1403

­

شنبه, 10 آبان,1399

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام نسبت به هتک حرمت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص)

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام نسبت به هتک حرمت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص)

عملا دشمنان اسلام می خواستند نور اسلام را خاموش کنند غافل از آنکه روز به روز به شمار مسلمانان افزون و­ پیامبر رحمة للعالمین شناخته تر خواهد شد.

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» (الصف: ۸)؛
«می خواهند نور خدا را با دهان هاشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید».

هتک حرمت پیامبر اکرم (ص) در فرانسه پدیده ای نیست که فقط آن را از دریچه شخص امانوئل مکرون و سیاست های اسلام ستیزانه او و یا از نقطه ای خاص به نام فرانسه مورد تحلیل و بررسی قرار داد. ماجرا فراتراز این حرف هاست.­
کشورهای آمریکایی و اروپایی علناً به قدرت جهان اسلام در معادلات بین المللی و آینده نظام بین الملل علم و اعتراف دارند، لذا با ابزارهای مختلف در صدد به چالش کشیدن مسلمانان و تخریب چهره نورانی اسلام هستند. غرب براین باور است که آینده تاریخ بشری متعلق به دین حضرت محمد مصطفی (ص) و تمدن نوینی که توسط دین اسلام در حال بنیان نهادن است، خواهد توانست حتی ملتهای غربی را نیز جذب خود کند. برای همین به اسلام ستیزی برآمده از کینه ها ی تاریخی (جنگ های صلیبی) برخاسته اند.
­در هر صورت آنچه روشن است این است که جهان اسلام امروز بیش از هرزمان دیگری به اتحاد و انسجام برای مقابله با توطئه های غربی، نیاز دارد؛ توطئه هایی که خنثی سازی آن بیش از هر چیزمستلزم هوشیاری و وحدت است.
در پایان موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام این هتاکی نابخردانه را محکوم کرده چرا که این عمل توهین به ادیانی آسمانی قلمداد می شود و عملا دشمنان اسلام می خواستند نور اسلام را خاموش کنند غافل از آنکه روز به روز به شمار مسلمانان افزون و­ پیامبر رحمة للعالمین شناخته تر خواهد شد.


مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان