دوشنبه, 02 مهر,1403

­

شنبه, 14 اردیبهشت,1398

بیانیه مکتب نرجس علیهاالسلام در محکومیت به شهادت رساندن طلبه همدانی

بیانیه مکتب نرجس علیهاالسلام در محکومیت به شهادت رساندن طلبه همدانی

موسسه علمي-تحقيقي مكتب نرجس سلام الله عليها با صدور بيانيه اي خواستار اشدّ مجازات براي مسبّبان شهادت روحاني همداني شد.­­

متن بيانيه بدين شرح است:

باسمه تعالي

مقام معظم رهبري:«بی‌طرف نماندن حوزه‌های علمیه در قبال حوادث جهانی، در قبال مسائل چالشیِ ملی و بین‌المللی، ضرورتی است که نمیشود از آن غافل شد.»

روحانیت اصيل سالهاست كه جان خود را نثار آرمان هاي اسلام و انقلاب نموده و هرگز در اين راه سستي نشان نداده است. واكاوي حادثه‌ی دلخراش حمله به حجت الاسلام مصطفی قاسمی مقابل حوزه علمیه همدان توسط یکي از اشرار سابقه دار كه منجر به شهادت اين روحاني مهذّب گرديد حاكي از آن است كه فضای مجازی با همه محاسني كه به همراه دارد، بستر امنی برای انجام و اشاعه فحشا شده است.

عمليات رواني در فضاي مجازي از يك سو و رفتار افسارگسيخته برخي سلبريتي ها عرصه را جهت ابراز نظر نسنجيده آنان فراهم نموده است. پياده نظام دشمن در بستر فضای مجازی با تولید و ترویج شبهات و همچنین تولید محتوای ضد عفت و حیا به دنبال انحراف جوانان مومن و دریدن پرده های حیاست؛ مقصر اصلي اين واقعه‌ي تلخ، جماعتي هستند كه به دنبال آزادي هاي بي حد و حصر و ترويج بي بندوباري اخلاقي و تهييج دروغين احساسات و هيجانات مردم به هر بهانه اي هستند.

گرچه با تلاش و پیگیری نیروهای عملیاتی نیروی انتظامی، ضارب شناسایی و به هلاکت رسید اما مخالفت با اصل دين، نظام اسلامي، انقلاب و روحانيت از سياست هاي آشكار برخي سلبريتي هاست كه بي مهابا در عرصه مجازي مي تازند. ضروري است از جهت تبادل اطلاعات و در اختیار گرفتن کنترل و مدیریت فضاي مجازي اقدامات مجدانه اي از سوي وزارت متبوع صورت گيرد.

موسسه علمي-تحقيقي مكتب نرجس سلام الله عليها ضمن عرض تسليت به خانواده طلبه شهيد قاسمي، خواستار برخورد شديد با مسبّبان حقيقي این واقعه ناگوار است. مديريت، ‌اساتيد و طلاب با تاكيد بر استفاده همه مردم از منافع فضای مجازی بر اين باورند كه طبق فرموده رهبر انقلاب: «اداره فضای مجازی کشور نیازمند حرکتی انقلابی است.»

روابط عمومي موسسه علمي-تحقيقي مكتب نرجس سلام الله عليها

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان