یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 24 آذر,1395

حضور مدیر مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس(علیها السلام) مشهد در سی امین کنفرانس وحدت اسلامی

حضور مدیر مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس(علیها السلام) مشهد در سی امین کنفرانس وحدت اسلامی

­­­­ سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی امسال ویژه اعضای مجمع عمومی تقریب مذاهب اسلامی و با موضوع "وحدت و ضرورت مقابله با جریانهای تکفیری" از تاریخ 25 تا 27 آذر 95 در محل سالن اجلاس سران تهران با حضور بانوان فعال و نخبه برگزار می شود.

­در این کنفرانس خانم شایسته خوی (مدیر مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام)) بعنوان عضو هیأت امنا و شورای سیاست گذاری مجمع عمومی تقریب مذاهب اسلامی در کمیسیونی با موضوع "جریان های تکفیری مانعی بر سر راه تمدن سازی نوین اسلامی" شرکت می نمایند.

محورهای این کمیسیون عبارتند از: "جایگاه والای زن مسلمان در تمدن سازی توحیدی در تقابل با جریانهای تکفیری"، "نقش زنان در مقابله با ترویج خشونت توسط جریانهای تکفیری از طریق بدعت گزاری در احکام اسلامی" و "بررسی زمینه های تحقق وحدت عملی در سایه سار حضرت زهرا (علیها السلام)".

قابل ذکر است دو مقاله مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام) با موضوعات "راهکارهای عناوین وحدت در سایه سار حضرت فاطمه (علیها السلام) با محوریت کلام طاعتنا نظاماً للملّه و امامتنا اماناً من الفرقه" و "جهاد نکاح" در این کنفرانس ارائه می گردد.

در پایان یادآور می شود علاوه بر مدیریت، یکی از طلاب واحد بین الملل این مؤسسه (از کشور الجزایر) نیز در این کنفرانس حضور دارند.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (عليها السلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان