یکشنبه, 01 مهر,1403

­

ﺳﻪشنبه, 03 دی,1398

دیدار اساتید و طلاب مکتب نرجس(علیهاالسلام) با دانشجویان

دیدار اساتید و طلاب مکتب نرجس(علیهاالسلام) با دانشجویان

جمعی از اساتید و طلاب مکتب نرجس علیهاالسلام­­ مشهد روز شنبه 30 آذر ماه به مناسبت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه فردوسی حضور یافته و با گروهی از دانشجویان این دانشگاه دیدار نمودند.

در این دیدار دوستانه که مسئولین واحد خواهران نهاد رهبری در دانشگاه های فردوسی (خانم صراف نژاد)، دانشگاه آزاد(خانم حکمت پور) و دانشکده پزشکی (خانم نفیسی پور) و همچنین مدیریت و معاونین آموزش و پژوهش مکتب نرجس علیهاالسلام­ حضور داشتند، برخی از طلاب و دانشجویان سخنانی را ایراد نموده و مطالبات خود را از طرف مقابل بیان داشتند.

خانم شایسته خو ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی به برخی از ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه اشاره نموده و گفت: جمع دنیا و آخرت و ایجاد زندگی سعادتمندانه، علاج مشکلات کشور و ایجاد جامعه ای پیشرفته و الگو که طبق منویات رهبری منتهی به تمدن نوین اسلامی خواهد شد، از ثمرات وحدت حوزه و دانشگاه خواهد بود.

در ادامه خانم حکمت پور با اشاره به این سخن علامه حسن زاده که در واقع ظهور صغری حادث گردیده و این همان انقلاب 57 است، عنوان داشت که هم اکنون هر کسی برنامه ای برای ظهور داشته است باید دست بکار شود چرا که خواستن ها وجود دارد اما حرکتی صورت نمی گیرد.

در پایان این دیدار هماهنگی هایی برای برنامه های مشترک تنظیم گردید و طلاب به عنوان یادبود کتاب های نیمه پنهان ماه که مربوط به خلاصه ای از زندگی شهدا می باشد را به دوستان دانشجو تقدیم نمودند.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان