یکشنبه, 01 مهر,1403

­

ﺳﻪشنبه, 22 آبان,1397

سخنرانی خبرنگار پرس تی وی در جمع طلاب واحد بین الملل مکتب نرجس(علیهاالسلام)

سخنرانی خبرنگار پرس تی وی در جمع طلاب واحد بین الملل مکتب نرجس(علیهاالسلام)

خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شیعه آمریکایی الاصل شبکه Press TV روز دوشنبه 21 آبان ماه در جمع طلاب غیرایرانی مدرسه علمیه نرجس(علیهاالسلام) مشهد حضور یافت و ایراد سخنرانی نمود.

Press TV روز دوشنبه 21 آبان ماه در جمع طلاب غیرایرانی مدرسه علمیه نرجس(علیهاالسلام) مشهد حضور یافت و ایراد سخنرانی نمود.

وی ابتدا عنوان داشت که در یک خانواده مسیحی در کشور آمریکا بزرگ شده ام و دوسال پس از انقلاب اسلامی، در مورد آن مطالعه کردم و شیعه شدم و هم اکنون که چهلمین سالگرد انقلاب است آن را مایه افتخار می­دانم زیرا گفته شده بود این انقلاب حتی یک سال هم دوام نخواهد داشت.

ایشان سپس گفت : متاسفانه در ایرانضد انقلاب خیلی فعالیت دارد، ساعاتیپیش در دانشگاه سخنرانی داشتم، در آنجا موضوع صحبت های من پیرامون امنیت بود و این که چرا در ایران بعضی ها قدر امنیت را نمی­دانند!

خبرنگار پرس تی وی افزود: اکنون جنگ رسانه ای شدت یافته است تا آنجا که چندین شبکه فارسی زبان تاسیس کرده اند تا عقاید خود را به مردم تحمیل کنند و متاسفانه بسیاریاز مردم هم سریعا حرف های بی اساس آن ها را می پذیرند. ایران چهل سال قبل در آمریکا چنین مطرح نبود اما اکنون روزی نیست که این کشور مطرح نباشد و این نشان دهنده میزان اهمیت آن است.

خانم هاشمی بیان داشت: خون شهدا باعث امنیت و عزت ملی شده است، اگر شهدای مدافع حرم در سوریه نمی بودند الان داعش به ایران هم نفوذ می کرد. یکی از کارشناسان آمریکایی ها در جایی گفته بود که کاش ما هم یک رئیس جمهور دلسوز مانند رهبر ایران داشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که "چگونه انقلابی بمانیم" گفت این مستلزم آن است که تلاش و فداکاری داشته باشیم. بانوان ضمن فعالیت در جامعه وظیفه اصلی خود که فرزندپروری و خانه داری است را فراموش نکنند و دیگر این که متاسفانه چیزی که هم اکنون در برخی اقشار جامعه ایران عمومیت پیدا کرده است ارتباط راحت و دوستی میان زن و مرد نامحرم است.

ایشان افزود: هدف انقلاب ایران همان هدف قیام امام حسین (علیه السلام) ، یعنی ایستادن علیه ظلم است. برای پابرجایی دین مردم ایران هزینه های زیادی پرداخته اند که ارزشمندترین آن ها خون شهداست. این انقلاب ضد خشونت و تروریسم و ظلم است چنان که شاهدیم در یمن 13 هزار نفر بی گناه کشته شدند و هیچکس در دنیا صدایش در نمی آید، لذا اگر کسی واقعا می خواهد آزاد باشد انقلاب ایران را انتخاب کرده و به آن پایبند می ماند.

خانم هاشمی خطاب به طلاب غیرایرانی گفت: وقتی شما به کشور های خود برگشتید اگر رفتار و اخلاق شما خوب باشد مردم را جذب خواهید کرد. رهبر ما می گویند ما اکنون اول راه هستیم که حکومت­مان اسلامی است اما امر مهم رسیدن به تمدّن اسلام است که در آینده انشاءالله به آن خواهیم رسید.

وی در پایان گفت: برای رفع مشکلات اقتصادی هم باید دست به دست همدیگر بدهیم، من فکر می­کنم مشکل ما آمریکا نیست مشکل خودمان هستیم چرا که رهبر چندسال قبل پیشگویی کرده بودند ولی به آن توجه لازم نشد. خوب و بد همیشه هست در زمان امام علی (علیه السلام) هم همینطور بود و هیچ وقت کسی نگفته که راه حق راه آسانی است.

روابط عمومي مكتب نرجس (عليهاالسلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان