یکشنبه, 01 مهر,1403

­

دوشنبه, 25 آذر,1398

سخنرانی سردار میرشجاع در مکتب نرجس(علیهاالسلام)

سخنرانی سردار میرشجاع در مکتب نرجس(علیهاالسلام)

­یکشنبه 24 آذر ماه طلاب مکتب نرجس علیها السلام در جلسه درس عمومی، میزبان سردار سیدحسین میرشجاع (دکترای حقوق بین الملل و از راویان دفاع مقدس) بودند.

ایشان در ابتدا ضمن توضیح مفهوم دموکراسی گفت: برخی اختلافات بنیادی در همین توضیح مفهوم دموکراسی است که جمهوریت را در مقابل اسلامیت می گذارند.­ همانطور که برای سرماخوردگی پیش طبیب می رویم در مسایل دینی هم باید به متخصص مراجعه کنیم. زمانی که تعریف درستی از دین نداشته باشیم این می شود که برای مثال در اردن و مصر قرآن می نویسند! اگر تعریف درستی از دین داشته باشیم در مسایلی مثل ازدواج و اشتغال و تحصیل درست تصمیم می گیریم.

سردار میر شجاع در ادامه به بحث انتخابات اشاره نموده و ضمن ایراد توضیحاتی در این خصوص و بیان مطالبی در ارتباط با اغتشاشات اخیر گفت: نمایندگان مردم باید به گونه ای انتخاب شوند که زیرساخت های علوم اجتماعی ما بر اساس مباحث غربی تصویب نگردد و این افراد باید جهان بینی و ایدئولوژی درستی داشته باشند.

وی در پایان عنوان داشت: حضرت آقا می فرمایند آینده روشن است، شما پیروز می شوید اما مسیر طوری است که انگار می خواهید قله را فتح کنید باید مراقبت کنید نلغزید، بالای قله که برسید شیرین است.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

­

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان