دوشنبه, 02 مهر,1403

­

یکشنبه, 20 اسفند,1396

سفر تبلیغی معاون فرهنگی تحصیلات تکمیلی مکتب نرجس(علیهاالسلام) به کهنوج کرمان

سفر تبلیغی معاون فرهنگی تحصیلات تکمیلی مکتب نرجس(علیهاالسلام) به کهنوج کرمان

خانم عظیمی (معاونت فرهنگی تحصیلات تکمیلی مدرسه علمیه نرجس(علیهاالسلام) مشهد) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(علیهاالسلام) بهمراه خانم فاطمه بوستان علی (از طلاب پاکستانی) به شهرستان کهنوج سفر تبلیغی نمودند.

ایشان روز دوشنبه 96/12/14 ابتدا در حوزه علمیه کهنوج حضور یافته و در جمع 100 نفر از طلاب این مدرسه سخنانی را ایراد نمودند. سپس در جشن بزرگ کوثر که با حضور 500 نفر از مردم شهر برگزار شده بود با موضوع "محبت علمی و عملی اهل بیت(علیهم السلام) " سخنرانی نموده و توضیحاتی پیرامون چگونگی اثبات محبت و مودّت نسبت به ولایت و تبیین محبت علمی و عملی به حضرت زهرا(علیهاالسلام) بیان داشتند.

قابل ذکر است خانم عظیمی در سفر تبلیغی خود به کرمان روز سه شنبه 96/12/15 نیز ضمن شرکت در مراسم جشن اهالی قلعه گنج با حضور 600 نفر به سخنرانی با موضوع " وظایف شیعیان در مقابل اهل بیت(علیهم السلام) " پرداختند و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(علیهاالسلام) ­خصوصا ولایتمداری ایشان را بررسی نموده و فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی آن حضرت را توضیح دادند.

خاطر نشان می شود در این برنامه ها خانم بوستان علی سخنانی را در رابطه با چرایی تحصیل در ایران، اطاعت و حمایت از رهبری­ بیان داشت.

روابط عمومی مکتب نرجس(علیهاالسلام)

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان