دوشنبه, 02 مهر,1403

­

یکشنبه, 18 شهریور,1397

مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب امور بین الملل مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

مراسم آغاز سال تحصیلی طلاب امور بین الملل مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

مراسم آغاز سال تحصیلی 98-97 طلاب واحد بین الملل موسسه علمی _ تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام) روز شنبه 97/06/17 با سخنرانی خانم شایسته خوی برگزار شد.

در این برنامه که با حضور اساتید، کادر و طلاب روزانه و خوابگاه واحد بین الملل برگزار شد، مدیریت موسسه علمی _ تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام) با موضوع رویکرد طلبگی سخنرانی نمود.

ایشان ماموریت طلاب در عصر حاضر را همان ماموریت انبیا و اوصیا که دعوت مردم به خداوند و اجتناب از طاغوت است عنوان کرد و بیان داشت: تا زمانی که طلاب خودشان به سمت خداوند دعوت نشده باشند نمی توانند مردم را به خدا دعوت کنند.

وی ماموریت طلاب را همانند ماموریت یک رهبر دینی ای دانست که وظیفه اش دریافت مطالب خام از منابع دینی و ارائه آن مطابق نیاز جامعه و زبان قوم خود است؛ که در این راه نیاز به ابزار کاری دارد که باعث رشد او شود و آن ابزار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) هستند زیرا بدون این ابزار طلاب هر کاری کنند دعوت به خود و هوای نفس است و قرار نیست که ما با فعالیت های دینی معرف خود باشیم چراکه تمام حرکات و سکنات ما بین مردم حجت می شود و باید با رویکرد عملی خود معرف دین الهی باشیم.­­

روابط عمومی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان