یکشنبه, 01 مهر,1403

­

شنبه, 02 آذر,1398

نامه جمعی از خواهران حوزوی به نمایندگان مجلس

نامه جمعی از خواهران حوزوی به نمایندگان مجلس

نامه جمعی از خواهران حوزوی به نمایندگان مجلس

مقام معظم رهبری مدظله العالی: «ملت ما ملت بزرگ، شجاع، مؤمن و باصفا و با اخلاصی است، قدر این ملت را بدانید قدر خدمت به ملت را بدانید! قدر خدمتگزار این ملت بودن را بدانید که افتخار بزرگی است». (1385/8/2)

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران با تاریخ و تمدنی سرشار از حماسه ­و سلحشوری و با رهبری غیور و عزتمند که همیشه مردم را امین خود می­داند و در همه امور از در صداقت با آن ها وارد شده­ این امر را به اثبات رسانده که با وجود دشمنی های دشمنان می توانند در عرصه حضور داشته و برای خواسته های مشروع و مسلم خود مقاومت کنند.

در چنین شرایطی که، نظام سلطه احساس خطر کرده­ و با رصد مشکلات غرب آسیا، با یک خشونت نمادین ملت ایران را تحریم می کند؛ سزا نیست که دولتمردان نظام با اجرای طرح افزایش بهای سوخت که به صورت ناگهانی اعلام و اجرایی شد؛­ موجبات رنجش خاطر مردم را به وجود آورند؛ چه بسا که اگر این طرح به صورت پلکانی و در جهت روشنگری مردم به تدریج پیش می­رفت؛ شاهد این اتفاقات و حوادث را شاهد نبودیم و پای منافقان و سلطنت طلب­ های خارج نشین و دشمنان قسم خورده یاین ملت به درون خاک ما باز نمی­ شد.

اجرای این طرح به شکل کنونی چیزی جز افزایش فشار اقتصادی و روانی بر مردم و نیز موج تورم مضاعف در بازار، برآیند قابل توجهی ندارد. چرا که افزایش بهای حامل های انرژی مصرفی بهانه ­ای می­ شود که قیمت حمل و نقل­، کالاهای اساسی و مصرفی و سایر اقلام افزایش یابد و سبب آشفتگی بازار و در نتیجه جری شدن زالوصفتان اقتصادی را می­ شود.

از این رو جهت نظارت دقیق بر بازار و صیانت از حقوق مردم ضروری است که اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی از دولت به جهت ناکارآمدی به جایگاه اولیه و حقه خود در قوه قضائیه محول گردد.

اکنون ما حوزه خواهران­ دوشا­دوش ملت نجیب و صبور ایران و همراه با اعلام موضع قاطع علما و مراجع تقلید از شما نمایندگان ملت می خواهیم که در اسرع وقت موارد ذیل را پیگیری کنید و نتایج آن را جهت تنویر افکار عمومی اعلام نمایید.

1. نظارت قاطعانه بر قیمت کالاهای اساسی، مصرفی و سایر اقلام ضروری، نه به صورت موقت و تلاش برای جلوگیری از افزایش قیمت ها

2. تغییر جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی از دولت به جایگاه اصلی خود در قوه قضائیه.

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان