یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 01 شهریور,1396

پذیرش سطح 3 در سه رشته ، اقدامی تحولی در مسیر رشد و تعالی حوزه انقلابی

پذیرش سطح 3 در سه رشته ، اقدامی تحولی در مسیر رشد و تعالی حوزه انقلابی

مدیر مکتب نرجس(علیهاالسلام) روز چهارشنبه اول شهریور ماه در خصوص پذیرش سطح 3 این مرکز در سال تحصیلی 97-96 توضیحاتی را عنوان نمود.

مدیر مکتب نرجس(علیهاالسلام) روز چهارشنبه اول شهریور ماه در خصوص پذیرش سطح 3 این مرکز در سال تحصیلی 97-96 توضیحاتی را عنوان نمود.

خانم شایسته خوی با بیان این که مکتب نرجس(علیهاالسلام) با توفیقات الهی و توجّهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) توسط استاد طاهایی(ره) در سال1345 با هدف آغاز یک فعالیت فرهنگی نو در حوزه های علمیه و به منظور گسترش معارف دینی و تربیت طلبه پایه گذاری شد که فراتر از مرزها و به صورت بین المللی فعالیت می نماید، هدف كلي ­سطح3 ­را ­تربيت مدرسان، مبلغان، محققان و مدیران شايسته و كارآمد دانست، كه بتوانند علاوه برآمادگي جهت كسب علوم اسلامي در مقاطع بالاتر و به صورت تخصصي، پاسخگوي شبهات جامعه نيز باشند.

ایشان پذیرش سطح 3 در سه رشته را اقدامی تحولی در مسیر رشد و تعالی حوزه انقلابی خواند و با اشاره به برخی مزایای شرکت در سطح3 مکتب نرجس (علیهاالسلام)، اعطای دانشنامه­ی سطح3 حوزه علمیه خراسان، امکان تحصیل رایگان، ادامه تحصیل در سطح چهار و دکترا، توانمندسازی طلاب در عرصه های تدریس و تحقیق و تبلیغ، امکان تدریس دروس مرتبط در سطوح پایین تر، فراهم کردن زمینه تدریس در مدارس مشکوه، هماهنگی جهت تدریس در مدارس علمیه و سایر فعالیت های علمی متناسب با میزان پیشرفت تحصیلی، استفاده از امکانات از قبیل فضای کتابخانه با بیش از 32000 نسخه، اینترنت رایگان و خوابگاه مناسب برای طلاب شهرستانی، امکان عضویت در گروههای علمی- پژوهشی نرجس(علیهاالسلام) با مجوز رسمی، تخفیف هزینه کلاس های زبان و پرداخت کمک هزینه و تخفیف هزینه مهد کودک برای طلاب موفق در سطوح تحصیلی، را از آن جمله برشمرد.

مدیر مکتب نرجس(علیها السلام) امکان تشکیل کلاسها در بعد از ظهر در صورت به حد نصاب رسیدن را از دیگر مزایای شرکت دراین سطح دانست.

در پایان یادآور می شود علاقمندان به شرکت در این سطح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مکتب نرجس(علیهاالسلام) مراجعه نمایند.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان