یکشنبه, 01 مهر,1403

­

ﺳﻪشنبه, 05 اسفند,1399

گزارش یازدهمین همایش بانوان فاضله هم‌عصر استاد طاهائی(اعلی الله مقامها)

گزارش یازدهمین همایش بانوان فاضله هم‌عصر استاد طاهائی(اعلی الله مقامها)

یازدهمین کنگره بانوی بافضیلت که هر ساله در سالگرد ارتحال استاد طاهایی(ره) در مکتب نرجس س مشهد برگزار می شود، چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 با محوریت " دکتر طوبی کرمانی " برگزار گردید.­

یازدهمین کنگره بانوی بافضیلت که از سال‌89 تاکنون، پس از رحلت استاد طاهایی(ره) هر سال به معرفی بانوان فاضله ی معاصر­می پردازد، روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه به صورت وبینار برگزار گردید و این بار به معرفی بانو پرفسور طوبی کرمانی پرداخت.
در این وبینار که تعدادی از شاگردان استاد با رعایت اصول بهداشتی توصیه شده ستاد مبارزه با کرونا، آن را به صورت حضوری دنبال می نمودند پس از سخنرانی دبیر کنگره، خانم شایسته خو، خانم دکتر رحمت آبادی، مسوول پژوهشکده مکتب نرجس(س) سخنان خود را در خصوص ضرورت پرداختن به موضوع زنان موفق جامعه عنوان نمود.
در ادامه حجه الاسلام والمسلمین وحدتی شبیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، پس از اشاره به جایگاه حضرت فاطمه(س) به تبیین اهمیت نقش زنان در جامعه امروز پرداخت.
در ادامه این وبینار آقای دکتر شرقی، فرزند بانو پرفسور طوبی کرمانی، در ارتباط با اهمیت نقش مادر در تربیت فرزندان مطالبی را عنوان نموده و سپس خانم دکتر انسیه خزعلی، مسوول پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی، پس از اشاره به سیره حضرت زهرا(س) به بررسی تاثیر نقش زنان در جنگ نرم کنونی پرداخت.

علاقه مندان می توانند جهت مشاهده گزارش یازدهمین همایش بانوان فاضله هم‌عصر استاد طاهائی(اعلی الله مقامها) فایل پیوست را دانلود نمایند.

فایل ها برای دانلود

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان