یکشنبه, 01 مهر,1403

­

ﺳﻪشنبه, 21 شهریور,1396

آغاز سال تحصیلی 97-96 طلاب مدرسه علمیه نرجس (علیهاالسلام) مشهد

آغاز سال تحصیلی 97-96 طلاب مدرسه علمیه نرجس (علیهاالسلام) مشهد

­مراسم آغاز سال تحصیلی 97-96 طلاب مدرسه علمیه نرجس (علیهاالسلام) روز دوشنبه 96/06/20 با سخنرانی خانم شایسته خوی برگزار شد.

­

­

در این مراسم پس از تلاوت قرآن و سلام بر حضرت ولی عصر، گروه سرود طلاب اجرا شد و سپس مدیر مکتب نرجس(علیهاالسلام) ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به طلاب سخنرانی نمود.

خانم شایسته خوی ضمن بیان اهمیت علم آموزی گفت: اولین سنگ بنای حوزه های علمیه توسط امام صادق (علیه السلام) گذاشته شد. هویت طلبگی طلب کردن است. پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) فرمودند: نیست از من مگر کسی که یا عالم است و یا دنبال علم است. طالب علم زنده است و حیات دارد. طالب علم رکن اسلام است و اجر او با انبیاست. کسی که دنبال علم برای خداست در نزد خدا از مجاهد فی سبیل ا... برتر است.

وی افزود: طلب علم نزد خدا از نماز و روزه و حج و جهاد در راه خدا برتر است. اگر هویت خود را شناختید به پاس آن پشتکار و تلاشتان بالا می رود و دنبال افزایش اطلاعات و فهم و بصیرت می شوید. اگر احساس کردی تشنه و گرسنه علم هستی بدان که طالب آنی. پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) ­در جای دیگر فرمودند: گرسنه ترین مردم کسی است که طالب علم است.

ایشان در پایان خطاب به طلاب جدیدالورود عنوان داشت: سعی کنید اول از همه یک افق برای خودتان ترسیم کنید. اگر هدف شغل، پول و درآمدزایی و ... است بدانید که اشتباه آمده اید. افق تان باید عالم ربّانی شدن باشد.

روابط عمومی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان