ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت,1403

­

چهارشنبه, 14 بهمن,1394

انتشار سی ویکمین شماره دو فصلنامه بین المللی فرهنگی هنری شمیم نرجس

انتشار سی ویکمین شماره دو فصلنامه بین المللی فرهنگی هنری شمیم نرجس

سی ویکمین شماره دوفصلنامه بین المللی فرهنگی، هنری شمیم نرجس ویژه بزرگداشت استاد اعتمادی در پاییز و زمستان 1394 منتشر شد.

سی ویکمین شماره دوفصلنامه بین المللی فرهنگی، هنری شمیم نرجس ویژه بزرگداشت استاد اعتمادی در پاییز و زمستان 1394 منتشر شد. این فصلنامه به صاحب امتیازی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام) مشهد با گرایش دینی- مذهبی و گستره توزیع بین المللی در 92 صفحه منتشر گردید.

در بخشی از سرمقاله این شماره به قلم مدیر مسئول آمده است: مدیری مدبر که رابطه خود با خدا را قبل از مدیریت بر دیگران اداره کرده بود. ولایت پذیری بود که با شرح صدر گره‌ها را در اوج قانون‌مداری می‌گشود و به شاگردانش براساس شایستگی‌هایشان تفویض اختیار می‌نمود. ... استاد فاطمه اعتمادی ولایتمدار بود و ولایت محور، با بصیرت عمیق و دشمن‌شناسی دقیق در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری متنم داشت و با شجاعت و صراحت در بیان مبهمات بی‌شماری را تبیین می‌کرد.

شایان ذکر است برخی از عناوین مقالات این شماره عبارتند از:

به یاد خطیب توانا، مهمترین مؤلفه‌های خویشتنداری در مدیریت، کز دیو و دَد ملولم و انسانم آرزوست... ، همین مانده دختر شاه بیاید مرا نصیحت کند!، گلواژه‌ی اقتدار، زن مایه‌ی آرامش و هدایتگری، سیری در سیره‌ی مدیریتی استاد اعتمادی، مرا و تو را بندگی پیشه باد، امتحان کتبی و مصاحبه‌ی حضوری برای ورود به حوزه‌ی نرجس (س)، تلاقی قهر و مهر، نگاه تفسیری به سوره‌ی نبأ، نظارت عمومی، یهود در قرآن، فاطمه (س) ادامه دهنده‌ی راه انبیاء، مروری بر اندیشه‌ها و سیره‌ی سیاسی استاد اعتمادی، نحوه‌ی شکل گیری اسرائیل غاصب، مروری بر نهضت انقلاب اسلامی با تأکید بر وصیّت نامه‌ی امام خمینی (ره)، زهرا (س) حامی ولایت، توجه به نظم و حضور به موقع در کلاس درس، مروری بر آثار استاد اعتمادی، شیرین زبانی‌های عالمانه، قلب و شیطان، تقویت روحیه‌ی خلّاقانه در تبلیغ دین، تبلیغ موفق و... .

خاطر نشان می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند جهت اشتراک فصل نامه‌ی شمیم نرجس، مبلغ 80000 ریال (حق اشتراک یک ساله با پست عادی) به حساب 0106831927005 بانک ملی کد 8515 شعبه تختی به نام مدرسه علمیه نرجس (علیها السلام)، واریز و اصل فیش بانکی را به نشانی مشهد، انتهای خیابان دانش غربی، مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس‌(علیهاالسلام)، کد پستی: 9135914113 ارسال نموده و با شماره تلفن 051-38544677 و 38595040 واحد نشریه (داخلی 153 و 160) جهت اعلام مشخصات و نشانی دقیق، تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند آثار مکتوب خود را جهت چاپ در نشریه به صورت تایپ شده بر روی برگه 4A به نشانی فوق الذکر ارسال نمایند.

در پایان قابل ذکر است مطالب این نشریه در سایت فصلنامه شمیم نرجس به آدرس ‌www.shamimenarjes.comدر اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان