شنبه, 31 شهریور,1403

­

شنبه, 22 بهمن,1401

انتشار چهل و چهارمین شماره دو فصلنامه بين المللي شميم نرجس

انتشار چهل و چهارمین شماره دو فصلنامه بين المللي شميم نرجس

­

چهل و چهارمین شماره دوفصلنامه‌ي بين المللي فرهنگي، هنري شميم نرجس ویژه بهار و تابستان 1401 منتشر شد. اين فصلنامه به صاحب امتيازي مكتب نرجس (عليها السلام) مشهد با گرايش ديني- مذهبي و گستره توزيع بين المللي در 72­صفحه منتشر گرديد.

برخی مقالات این شماره نشریه عبارتند از:­زیرساخت‌های معنوی تولید دانش بنیان بر اساس سلسله درس‌های استاد طاهایی،­خطبه‌ي ۱۴۷؛ فصل سوم،­اصول و روش‌های تربیتی در آیات 1-9 سوره‌ی ممتحنه،­نقش جنسیت کودکان در پاسخگویی به سؤالات دینی آن‌ها،­نقش مادر در بهینه‌سازی اوقات فراغت فرزند،­دانشگاه معارف الهی،­الگوپذیری سیاسی الهی زنان بر مبنای سیره‌ی حضرت زینب س،­رشد اقتصاد دانش‌بنیان با مدیریت صحیح استعدادها،­پرداخت زکات و تأثیر آن در رشد اقتصادی جامعه،­تأثیر اقتصاد دانش‌‌بنیان بر رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری،­احکام نماز قضا،­نقش رسانه‌ها در گسترش فرهنگ اسلام،­سقط جنین و پیشگیری از آن­و... .

گفتنی است در انتهای نشریه مسابقه پیامکی از مضمون مقالات درج گردیده و علاقمندان می توانند جهت اخذ اشتراک و یا شرکت در­­مسابقه به آدرس@Nashriyatn ­در ایتا مراجعه نمایند.

­علاقه‌مندان مي‌توانند آثار خود را جهت چاپ در نشريه به صورت تايپ شده به نشاني Shamimenarjes@gmail.com و یا پیام رسان ایتا­@Nashriyatn­ارسال نمايند.

در پایان یادآور می‌شود آرشیو مطالب در سایت فصلنامه شمیم نرجس به آدرس­www.shamimenarjes.com­­در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان