یکشنبه, 01 مهر,1403

­

پنجشنبه, 06 آبان,1395

بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه الزهراء تهران از مرکز پژوهشی موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه الزهراء تهران  از مرکز پژوهشی موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

در روز پنجشنبه مورخه 1395/8/06 تعدادی از دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) از مرکز پژوهش موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام بازدید نمودند.

1.      کتابخانه

در مورد تعداد کتاب­ها، عنوان کتاب­ها، رده کنگره، کتاب­های مرجع، کتاب­های طلاب غیرایرانی، کتاب­های شهید مطهری، کتاب­های استاد طاهایی و ... توضیحاتی ارائه شد و در پایان، از نحوه خرید کتاب، از مسئول کتابخانه سوالاتی نمودند که به آن­ها پاسخ داده شد و نیز مسئول مربوطه در مورد نحوه دسترسی آسان از طریق اینترنت به کتابخانه و نرم افزار سیمرغ را ارائه دادند.


2.    آرشیو نشریات

همکاران پژوهش، سایت نمایه نرجس را برای بازدیدکنندگان توضیح دادند. تعداد مقالات به روز شده سایت در حال حاضر، حدودا 27هزار مقاله، و 13هزار فایل (متن مقاله) می­باشد.

3.   آرشیو پایان نامه­ ها

دانشجویان از آرشیو پایان نامه­ها بازدید کردند و در مورد تعداد و موضوعات پایان نامه­ها توضیحاتی داده شد.

نحوه نمایه زنی و فهرست نویسی آثار شهید مطهری، به همراه معرفی کتاب حاضر در این زمینه نیز صورت گرفت، همچنین چگونگی سرچ کردن مطالب نمایه نرجس نیز آموزش داده شد.

در ضمن خانم جوهر از کشور اندونزی تجربیات خود را در زمینه نحوه شیعه شدنش بیان نموده و با استقبال دانشجویان مواجه شد. به علاوه سرکار خانم شایسته خو نیز ضمن خوش آمدگویی از عزیزان، در مورد جایگاه علم مفید و نور بودن آن صحبتهایی ارائه نمودند، بر اینکه باید ظرف علم مفید باشیم و جامعه را از منافع آن سیراب کنیم تاکید نمودند.


نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان