یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 19 تیر,1398

بازدید ریاست جامعة المصطفی العالمیه مشهد از مکتب نرجس علیها السلام

بازدید ریاست جامعة المصطفی العالمیه مشهد از مکتب نرجس علیها السلام

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا صالح -ریاست نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه مشهد- روز سه شنبه 18 تیرماه در مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام مشهد حضور یافته و ضمن بازدید از مجموعه های آموزشی، فرهنگی، خوابگاه و کلاس های واحد بین الملل با طلاب و مسئولین این بخش دیدار نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا صالح در این دیدار ضمن ارزشمند دانستن حضور طلاب واحد بین الملل بیان داشت: بسم الله الرحمن الرحیم حرف خداست و پیچیده نیست. ریشه گناه و تکبر افراد نفس است که بسم الله آن را درمان می کند چون بسم الله یعنی نه به نفس و گناه و شیطان.

ایشان در خطاب به طلاب بین الملل گفت: هدفتان در تبلیغ، رقابت و مشهور شدن و... نباشد چون این می­ شود نفس. اخلاص یعنی بسم الله الرحمن الرحیم، یعنی وقتی کاری را انجام می­ دهید فقط روی آن کار فکر کنید و دیگری در آن نباشد. بسم الله معلم یعنی اینکه با علم درس بدهد و ظلم در تدریس و تبعیض بین طلاب نداشته باشد.

ریاست نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه مشهد ضمن امیدواری از اینکه طلاب بتوانند پیام بسم الله را نشر دهند خاطر نشان کرد: آن قدر خداوند بزرگ است و اینکه این پیام 114 بار تکرار شده است نشانه مهم بودن آن است.

وی افزود: معنای دیگر بسم الله توکل به خداوند است. در مشکلات از خداوند کمک بگیرید و از سختی ها نترسید و به آن قدرت بزرگ توکل کنید. «إنّ العزّه لله جمیعا». آیت ا... بهجت می­ فرمودند: «یک بچه وقتی تا ظهر بازی می کند نگران غذای ظهر خود نیست چون مطمئن است مادرش در خانه برای او غذا آماده می ­کند شما هم همینطور به خداوند توکل کنید و به او اطمینان داشته باشید».

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان