یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 12 تیر,1398

برگزاری مراسم تقدیر از مدیر اسبق جامعة المصطفی العالمیه مشهد در مکتب نرجس علیهاالسلام

برگزاری مراسم تقدیر از مدیر اسبق جامعة المصطفی العالمیه مشهد در مکتب نرجس علیهاالسلام

مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام مشهد طی مراسمی که روز چهارشنبه دوازدهم تیر ماه برگزار شد، از 18 سال زحمات خالصانه حجه الاسلام والمسلمین مهدوی مهر (مدیر اسبق جامعة المصطفی العالمیه مشهدمقدس) تقدیر نمود.­

در این مراسم حجة الاسلام والمسلمین مهدوی مهر ضمن آرزوی توفیق برای دست اندرکاران مکتب نرجس علیهاالسلام و علو درجات برای بنیانگذار و اساتید فقید این مجموعه نکاتی را از از توصیه های امام علی علیه السلام در عهدنامه مالک اشتر و همچنین نامه به امام حسن مجتبی علیه السلام عنوان نمود.

ایشان ابتدا چنین بیان داشت: در نامه امام به مالک نکات مدیریتی را حضرت عنوان نمودند و در نامه به امام حسن مجتبی علیه السلام توصیه های اجتماعی و اخلاقی را طرح نموده اند که در واقع مخاطب اصلی هردو، ما مردم هستیم ، چرا که مالک قبل از رسیدن به مصر به شهادت رسید و امام این را می دانست، امام حسن مجتبی علیه السلام نیز به جهت شان امامتشان نیاز به توصیه حتی از ناحیه امام نداشتند و آن چه لازم بود خداوند به ایشان تعلیم داده بود.

وی گفت: لازم است هر مدیری عهدنامه مالک اشتر را بخواند و سرلوحه کار خود قرار دهد تا موفق باشد. به شما توصیه می کنم انتقادات خود را از اساتید، مدیران و... انتقال دهید و حتی اگر به خودشان نمی خواهید بگویید برای خودتان بنویسید تا در زمانی که خود در این مسند قرار می گیرید بتوانید استفاده کنید.

حجه الاسلام والمسلمین مهدوی مهر سپس عنوان داشت: یکی از مهمترین توصیه های امام به امام حسن مجتبی علیه السلام این بود که فرمودند :«پسرم خودت را میزان قرار بده برای ارتباط بین خود و دیگران». حضرت فرمودند: «به دیگران نیکی کن همانطور که دوست داری به تو نیکی کنند». توقع این است که با سرلوحه قرار دادن کلام امام که برای حل معضلات زندگی ماست بتوانیم از این دارالامتحان که خداوند برای ما قرار داده است سربلند بیرون بیاییم . خداوند اساس خلقت انسان را برای درآوردن گراف شخصیتی فرد بنا نهاده است که در شداید چقدر خود را حفظ می کند؟! و آیا شخص مؤمن در وضعیت های متزلزل روزگار ثبات دارد یا بحران زده است؟! لذا اگر همین یک مورد کلام امام را هم که سرلوحه قرار دهیم موفق خواهیم بود.

گفتنی است در پایان این مراسم خانم شایسته خو مدیر مکتب نرجس علیهاالسلام از زحمات ایشان تشکر نموده و برای ایشان آرزوی توفیق در مسند جدید را نمود.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان