یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 01 آبان,1398

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال استاد طاهایی در مکتب نرجس (س) مشهد

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال استاد طاهایی در مکتب نرجس (س) مشهد

مراسم دهمین سالگرد ارتحال استاد طاهایی (مؤسس مدارس علمیه نرجس علیهاالسلام سراسر کشور) روز سه شنبه 98/7/30 با حضور اساتید، طلاب، کارمندان و عموم بانوان در سالن اجتماعات مکتب نرجس علیهاالسلام­­­ برگزار شد.­

­

در این مراسم پس از پخش کلیپ معرفی استاد طاهایی (ره) و مداحی، خانم نصیری در گرامیداشت استاد متنی را قرائت نمود و خانم پورحسینی به ایراد سخنرانی با موضوع "پرهیز مربی از ظاهرسازی" پرداخت.

استاد پورحسینی ضمن اشاره به ویژگی اخلاص استاد طاهایی (ره) بیان داشت: اخلاقیات مربی و سیره عملی او در تربیت بسیار مؤثر است. کسی که کلام و رفتارش بدون ظاهرسازی و غلّ و غش و همراه با صدق و اخلاص باشد در دیگران اثر می‌گذارد. انبیاء و اولیاء به سبب اخلاص خود آن چنان از تکلف آزاد شده بودند که جز برای او کار نمی‌کردند و چه زیبا فرموده‌اند: "وفی الاخلاص یکون الخلاص".

برای یک مربی مهم است که مردم از غفلت به درآیند و به تفکر و اندیشه بپردازند. مربی ابعاد کارش محدود به منطقه‌ای خاص نمی‌شود بلکه جهانی کار می‌کند همان گونه که قرآن ذکری است جهانی و برای تمام جهانیان و جماعت‌ها ونژادها وامت‌های گوناگون نازل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستورات قرآن کریم با فطرت و سرشت آدمی سروکار دارد و از آن جا که فطرت انسان ها در همه‌ی­ مکان‌ها و زمان‌ها یکی است، همیشه و همه جا می ­توان معارف قرآن را یادآوری کرد.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان