دوشنبه, 02 مهر,1403

­

پنجشنبه, 27 اردیبهشت,1397

بيانيه موسسه علمي تحقيقي مکتب نرجس سلام الله عليها در محكوميت كشتار مردم مظلوم فلسطين

بيانيه موسسه علمي تحقيقي مکتب نرجس سلام الله عليها در محكوميت كشتار مردم مظلوم فلسطين

ملت مظلوم و مسلمان فلسطین که همزمان با این مصیبت، تحت تهاجم وحشیانه و قرون وسطایی دژخیمان رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، چشمان خود را به واکنش‌ ملت‌ها و دولت‌ها و نهاد‌های بین‌المللی دوخته‌اند.­

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَسَيَعلَمُ الَّذينَ ظَلَموا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبونَ﴿شعرا، ۲۲۷﴾؛ و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.

كاخ سفيد در شرايطي اقدام به انتقال سفارت آمریکا به قدس شريف و ابراز خشنودي از اين عمل نموده است كه رژیم اشغالگر صهیونیستی طي جنايتي آشكار، صدها فلسطینی را در راهپیمایی «بازگشت» در غزه به خاک و خون کشید.

شوراي امنيت طي چندين دهه همواره در برابر نسل كشي ها، آواره سازي ها،‌ جنايت هاي جنگي و انواع جرائم رژيم منحوس صهيونيستي سكوت اختيار كرده است.

ملت مظلوم و مسلمان فلسطین که همزمان با این مصیبت، تحت تهاجم وحشیانه و قرون وسطایی دژخیمان رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند، چشمان خود را به واکنش‌ ملت‌ها و دولت‌ها و نهاد‌های بین‌المللی دوخته‌اند.

برخی از دولتها و سیاستمداران جهانی همچون انگلیس كه از مقولات اخلاقی و قضاوت وجدانی، داد سخن سر مي دهند و داعيه دار آزادي هستند هیچگونه اقدامی برای جلوگیری از کشتار جمعی و رفتارهای دولت اسرائیل انجام نداده اند.­

مسلمانان امروز كه به برکت بیداری اسلامی، دارای قدرت عظیمی هستند بايد بدانند كه مسأله‌ی فلسطین همانطور كه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) فرموده اند، فوریترین مسأله‌ی جهان اسلام است بنابراين نزدیکی هر چه بیشتر ملتهای مسلمان به یکدیگر و بیداری روزافزون دنیای اسلام موجب استيصال رژيم صهيونيستي خواهد شد.

موسسه علمي تحقيقي مكتب نرجس سلام الله عليها با فلسطینیان مظلوم و قهرمان همگام و همصدا شده و تلاش صهیونیست ها برای یهودی سازی قدس و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی را در سالروز اشغال فلسطین محکوم مي نمايد. بر همين اساس سازمان ملل را مسؤول تجاوز آشکار و ادامه‌دار اسرائیل به ملت بی‌دفاع فلسطین دانسته و آن را مغایر با قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی عنوان مي نمايد و خواستار اقدام جوامع حقوق بشری برای پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی مي باشد.

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان