یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 09 اسفند,1402

بیانیه دعوت موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) به شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی

بیانیه دعوت موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) به شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی

­

امام خامنه ای مدظله العالی:

انتخابات جهاد عمومی، مایه تقویت کشور و آبروی نظام اسلامی است.

هم اکنون انقلاب اسلامی وارد چهل و ششمین سال تولد خود شده است، حضور پر شور در عرصه ی انتخابات افتخاری بس بزرگ و غرور آمیز برای نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران به شمار می‌رود؛ چرا که حضور در صحنه و خلق حماسه‌ی شگفت؛ یعنی بلی به انقلاب و نظام اسلامی که این امر را شیاطین جنی و انسی برای ملت ایران نمی خواهند؛ شبانه روز به انحاء مختلف در صفوف مسلمین نفوذ کرده و آنان را دچار شک و تردید کنند.

هم اکنون با حضور در صحنه انتخابات در جهت پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب و زمینه سازی تمدن نوین اسلامی، باید صالحان را بشناسیم و به خاطر اسلام، مهار بر نفس گذاشته بدور از تعصبات حزبی و گروهی فرد اصلح را انتخاب کنیم.

موسسه‌ی علمی تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام شرکت در انتخابات را با تاسی به فرمان امام و مقام معظم رهبری، مبنی بر حفظ آرمان های انقلاب اسلامی بر همگان فرض می داند و آحاد ملت شریف ایران را به شرکت در انتخابات دعوت می کند. در آخر از خداوند متعال می خواهیم به برکت خون شهدا و شهید عزیزمان سردار سپهبد سلیمانی، این نظام و رهبری غیور را در پناه خود حفظ و توفیقاتشان افزون کند و ما به عنوان سربازان این راه، بتوانیم آبرومندانه انقلاب را به صاحب اصلیش امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف تحویل دهیم. ان شاءالله

­

موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س)

­

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"بیانیه مطالبه طلاب بین الملل از مردم شریف ایران"

بسم الله الرحمن الرحیم­
"وأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُمْ...انفال/۶۰"
〰️〰️〰️〰️
به گواه تاریخ از ابتدای خلقت بشر، رسولان الهی و امامان حق در تلاش و جهادند، برای تحقق اراده حضرت حق بر زمین.
­و برای رسیدن به این غایت مقدس هزینه‌های بی‌شماری را در تقابل با شیاطین زمان و ائمه باطل پرداخت کرده‌اند.
🔺تا اینکه بالاخره روح خدا خمینی کبیر موفق به اهتزاز پرچم ولایت الهی در قالب یک نظام اسلامی شد، و این افتخار بی‌بدیل نصیب مردم موحد و مجاهد ایران گردید. تا به عنوان اصحاب آن مرد الهی قله‌های موفقیت و سرافرازی را علیرغم تمامی تهاجم‌ها و تحریم‌ها فتح کنند، و زوال قطعی شیاطین زمان و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را تضمین نمایند.
🔺شکی نیست که شما ملت ایران ­برای تمام ­آزادیخواهان در جهان، الگویی بی بدیل و آرمانی در جهان کنونی ­هستید. و رهبران ایران بعنوان ولی امر مسلمین مقتدای ما نیز هستند.و حفظ انقلاب اسلامی ایران نه فقط تکلیف مردم ایران که بر همه مردم تحت ستم در دنیا و جهان اسلام واجب ست،چرا که ما هم خود را مدیون استقامت و مجاهدت‌های شبانه‌روزی فرزندان و سربازان مخلص تحت ولایت رهبرایران در عرصه‌های مختلف میدانیم.
هراس دشمنان از همین ولایت مداری و استقامت و موج بیداری ­در میان ملت‌های دیگر است، که مبادا ایران اسلامیِ مستقل و موفقِ تحت ولایت الهی، تبدیل به الگویی برای جهانیان تحت سلطه طاغوت ها گردد.

🔺ما دانش پژوهان بیدار غیر ایرانی، خداوند متعال را بر این نعمت عظیم تحصیل و تنفس در فضای معنوی و مبارک جمهوری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی و عنایات ویژه حضرت ولی عصر عج فراهم گردیده شکر می گزاریم.­

🔺ملت ایران! ما نگران تهدیدهای آمریکا ­یا شیاطین زبون عالم نسبت به خودمان نیستیم، چراکه با آگاهی و افتخار به دنبال یافتن حقیقت و تحصیل معرفت، این خیمه مبارک را انتخاب کرده و به ایران هجرت کرده‌ایم و می دانیم که در جبهه حق بودن و ماندن هزینه دارد،و عمیقاً به شعار خمینی کبیر باور داریم که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
🔺اما نگرانی ما از رخنه ی امپراطوری رسانه در برخی مردم ایران در جهت فاصله گرفتن از آرمانها و اهداف این نظام و نهاد مقدس است.
🔺لذا بدینوسیله از شما درخواست حضور حداکثری در انتخابات کشورتان را داریم تا چشم خناسان گرگ صفت کور گردد.و امید مستضعفان جهان بیش از پیش فروزانتر شود.
­
🔺بدانید ما فرزندان غیر ایرانی رهبر ایران، در سراسر عالم، هر جا که باشیم و هر عنوانی که داشته باشیم، همچون سردار سرافراز اسلام سید الشهداء مقاومت فخر اسلام و انسانیت شهید حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز رهبر و موظف به تحقق منویات جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها میدانیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
28/february/2024
طلاب بین الملل مکتب نرجس مشهد س
آذرباییجان - ­افغانستان -اندونزی - ­پاکستان - ساحل عاج - سنگاپور - لبنان - مالزی - نیجریه - هندوستان

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان