یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 13 دی,1396

بیانیه مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و محکومیت اغتشاشگران

بیانیه مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و محکومیت اغتشاشگران

­مديريت، اساتيد، طلاب و كاركنان موسسه علمي تحقيقي مكتب نرجس سلام الله عليها با شرکت در راه پیمایی پنجشنبه 14 دی ماه ضمن محکومیت رفتار اغتشاشگران و عناصر آشوب‌طلب، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه اعلام نموده و از نيروي انتظامي مي خواهند كه مقتدرانه و با اقدامات لازم، امنيتي را كه به بركت خون شهدا به دست آمده بار ديگر به شهروندان به ارمغان آورند.

بسمه تعالي

­

«از امور مهمه ‏اى که بر همه واجب است دفاع از اسلام و دفاع از جمهورى اسلامى است»

امام خميني(ره)

از ابتدای پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ايران، دشمنان کوشیدند تا مانع گسترش اندیشه‌های ناب اسلامی شوند اما اقدامات مذبوحانه آنان هر بار با هوشیاری و بصیرت مردم ­نقش بر آب شد. در روزهاي اخير، عده اي از عوامل ضد انقلاب، وابستگان سلطنت طلب ها، منافقین، جریانات معاند و مخالف نظام، ايادي آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و جریاناتی در داخل و خارج کشور سعی در سوء‌استفاده کردن از اعتراضات مردمی به وضعیت اقتصادی دارند.

دشمنان همواره تلاش می‌کنند، به هر بهانه‌ای به انسجام و وحدت مردم آسیب زده و از بیان خواسته‌های به حق و انتظارات مردم به نفع خويش بهره برداري سياسي كنند لذا شرایطي ایجاد کردند که شعارهای مردم در زمینه گرانی و معیشت را به سمت شعارهای ساختارشکنانه کشانده و به نوعی از این بستر بر علیه نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند.

مديريت، اساتيد، طلاب و كاركنان موسسه علمي تحقيقي مكتب نرجس سلام الله عليها با شرکت در راه پیمایی پنجشنبه 14 دی ماه ضمن محکومیت رفتار اغتشاشگران و عناصر آشوب‌طلب، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه اعلام نموده و از نيروي انتظامي مي خواهند كه مقتدرانه و با اقدامات لازم، امنيتي را كه به بركت خون شهدا به دست آمده بار ديگر به شهروندان به ارمغان آورند.

مردم ولايتمدار ايران اسلامي نيز با تاكيد بر ضرورت ايجاد آرامش و امنيت در مقابل این حرکت ها و آشوب ها هوشیاری خود را حفظ نموده و صف خود را از آشوبگران جدا مي نمايند.

همچنين به مسئولين دلسوز نظام توصيه داريم كه با مدیریت جهادی در سطوح مختلف با اجراي منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالي) و اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات موجود از تولید ملی برای غلبه بر مشکلات کشور استفاده کنند و نتایج و بازخورد آن را به اطلاع مردم برسانند.

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان