یکشنبه, 01 مهر,1403

­

دوشنبه, 11 شهریور,1398

بیانیه مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام در حمایت از آفند حزب الله لبنان

بیانیه مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام در حمایت از آفند حزب الله لبنان

يکي از راهبردهاي اساسي اسلام در حوزه عمل سياسي با دشمن، غلظت و شدت است. که شرايط دشمني و عداوت و نيز حجم و گستره آن تعيين کننده رفتار مسلمانان نسبت به دشمنان است.­

يا ايها النبي جاهد الکفار و المنافقين واغلظ عليهم­(توبه/ 37) اي پيامبر! با کافران و منافقين جهاد کن و بر آن ها ساخت بگير! (و در مورد آن ها خشونت بکار ببر!) و ليجدوا فيکم غلظهْ (توبه/123) آن ها (کافران) بايد در شما شدت و خشونت احساس کنند! شما بايد به گونه اي قدرتمند، با صلابت و مقاوم و شجاع باشيد که بيگانگان و دشمنان در شما نفوذ نکنند و ستبري و عظمت شما به گونه اي باشد که هيچ روزنه و راه نفوذي را دشمن در ميان شما پيدا نکند. غلظت و صلابت شما موجب مي شود تا دشمن در شما طمع نکرده و از ترس شما رعب در دل داشته باشد.

يکي از راهبردهاي اساسي اسلام در حوزه عمل سياسي با دشمن، غلظت و شدت است. که شرايط دشمني و عداوت و نيز حجم و گستره آن تعيين کننده رفتار مسلمانان نسبت به دشمنان است.

­یهود با تفکر سلطه گری و نژاد پرستی از صدر اسلام تاکنون، یکی از دشمنان سرسخت اسلام و مسلمین به شمار می آید و اخیراً حملات­رژیم منحوس اسرائیل به چند کشور عربی بیانگر شکست جنگ‌های نیابتی علیه یمن، سوریه و عراق است که هدفی جز سلطه بر منطقه­ و پیشبرد "معامله قرن" و از بین بردن مسأله فلسطین ندارد.

سید حسن نصرالله دانش آموخته درس مقاومت امام حسین علیه السلام در پاسخی کوبنده نسبت به حملات تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی ساعت ۱۶:۱۵ روز یکشنبه 98/6/10 گروه شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر»، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان «آویویم» هدف قرار دادند که در اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته ­و یکی از فرماندهان ارتش اسرائیل به درک واصل شده است.

مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام این آفند حزب الله لبنان را تحسین می کند و همچنین از دولت های عربی می خواهد تا مسؤولیت‌های خود را در قبال حملات رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی بر عهده بگیرند و همچنین درک کنند که ماهیت ذاتی این دشمن تهدیدی برای همه بوده و مسؤولیت مقابله با آن نیز بر عهده همه است. چنانکه سردار سلیمانی می گوید: قطعاً این عملیات دیوانه‌وار، آخرین دست و ‌پا زدن های رژیم صهیونیستی خواهد بود.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان