یکشنبه, 01 مهر,1403

­

شنبه, 01 تیر,1398

بیانیه مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام در پی سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا

بیانیه مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام در پی سرنگونی پهباد جاسوسی آمریکا

مدیریت، اساتید و طلاب مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام ضمن تأکید بر منویات مقام­ معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر حفظ روحیه انقلابی و مقاومت هوشمندانه در مقابل نظام سلطه، حمایت همه جانبه خود را از دلیر مردان سپاه اعلام می دارد.­

بسم الله الرحمن الرحیم

وما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی

پهباد جاسوسی گلوبال هاوک امریکا که در 30 خرداد ماه 1398 به فضای جمهوری اسلامی ایران تجاوز نمود و برخلاف قوانین هوانوردی کلیه تجهیزات مربوط به معرفی خود را خاموش و در منطقه تنگه هرمز مشغول جمع آوری اطلاعات و جاسوسی بود توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد هدف قرار گرفت و سرنگون گردید.

بازتاب گسترده ی این خبر در رسانه های جهانی موجب شد تا تکذیب اولیه مقامات امریکایی به توهّم اشتباه یکی از نیروهای سپاه در سرنگونی پهباد تبدیل گردد. اما پذیرش مسئولیت این اقدامِ به هنگام توسط نظامیان جمهوری اسلامی، حکایت از آن دارد که ایران سرفراز در دفاع از منافع خود مرعوب هیچ‌گونه تهدید و تحریمی نخواهد شد و به کوچکترین تحرک متجاوزانه ای با اقتدار پاسخ خواهد داد.

مدیریت، اساتید و طلاب مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام ضمن تأکید بر منویات مقام­ معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر حفظ روحیه انقلابی و مقاومت هوشمندانه در مقابل نظام سلطه، حمایت همه جانبه خود را از دلیر مردان سپاه اعلام می دارد.

روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان