یکشنبه, 01 مهر,1403

­

پنجشنبه, 10 بهمن,1398

بیانیه مؤسسه علمی - تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام) در محکومیت طرحی موسوم به معامله قرن

بیانیه مؤسسه علمی - تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام) در محکومیت طرحی موسوم به معامله قرن

بیانیه مؤسسه علمی - تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام) در محکومیت طرحی موسوم به معامله قرن­

بسم الله الرحمن الرحیم

«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»

با پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم پهلوی در ایران و برچیده شدن نظام استکباری از منطقه ی غرب آسیا و به تبع آن، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، عملا تحولی عظیم در جهت ظلم ستیزی مبارزان راه مقاومت پدید آمد و بواقع معامله قرن در جهان را ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با همراهی مردم در سال 57 رقم خورد.

هم اکنون کشورهای منطقه علی الخصوص فلسطین اشغالی که قلب جهان اسلام (بیت المقدس) را در خود جای داده در سایه این بیداری اسلامی در منطقه نزدیک به نیم قرن است با رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی با چنگ و دندان در جهت احقاق حق خود مبارزه می کنند.

آمریکا و هم پیمانان عربش در منطقه طی سال های متمادی در جهت حمایت از رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی نسبت به مردم فلسطین فروگذار نکردند. از همین روی، در جهت تحقق کشور مستقل اسرائیل و فلسطین در طرحی موسوم به معامله ی قرن با نهایت فریب کاری می خواهند حقوق ملت فلسطین را پایمال کنند.

معامله‌ی قرن که بر پایه های ظلم و تجاوز بر ملت فلسطین بنا شده است، نه تنها امنیت و ثبات را برای صهیونیست ها به ارمغان نخواهد آورد، بلکه ناامنی را بیش از گذشته در فلسطین اشغالی نهادینه خواهد کرد. آمریکایی ها باید بدانند که سپر پوشالی معامله ی قرن، تاب ایستادگی در برابر شمشیر بران مقاومت را ندارد­و تنها مقاومت است که می تواند تضمین کننده‌ی حقوق ملت فلسطین و حافظ استقلال کشورهای منطقه و ضامن امنیت منطقه باشد.

مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیها السلام) ضمن محکوم کردن حضور برخی کشور‌های عربی در مراسم اعلام توطئه معامله قرن، از کشور‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان می‌خواهیم به صورت واضح و صریح با این معامله ننگین مخالفت کنند. و همچنین از مجامع حقوق بشری دنیا انتظار داریم تا علیه رژیم قانون شکن آمریکا به دلیل زیرپاگذاشتن اصول بنیادین حقوق بشر اقامه‌ی دعوا کنند­ چرا که سیاست جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین برآمده از اصل بدیهی تأمین حقوق ملت فلسطین است، که هم برقراری عدالت را برای همه تضمین می‌کند و هم امنیت پایدار و ثبات فراگیر را برقرار خواهد کرد.

والعاقبة للمتقين

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان