یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 28 شهریور,1403

بیانیه محکومیت موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) در پی اقدام تروریستی اسرائیل در لبنان

بیانیه محکومیت موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) در پی اقدام تروریستی اسرائیل در لبنان

­

امام خامنه ای:
صهیونیستها هم در این منطقه، مثل سگِ زنجیریِ استکبار عمل می‌کنند. پارس کردن و پاچه گرفتن و به این و آن پریدن، شأن صهیونیستهاست. ۱۳۷۲/۰۳/۲۶
استکبار جهانی ، از آغاز تا امروز، رژیم غاصب اسرائیل را به عنوان اهرم فشاری بر روی دولتهای عربی و سپس اسلامی منطقه پدید آورده و ذخیره کرده‌اند و امروز آمریکا، سررشته‌ این سگ دست‌آموز را در دست دارد. از این رو شاهد ­نقض مکرر قوانین بین‌المللی، نقض مداوم حقوق بشر به فجیع ترین شکل ، تجاوز مکرر به کشورهای همسایه، عملیات تروریستی و آدم‌ربایی به گونه‌ آشکار، تهیه‌ روزافزون سلاحهای اتمی هستیم.
در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان و منفجر کردن سیستم‌ های ارتباطی و زخمی ؛ ­و به شهادت رسیدن جمعی از مردم غیر نظامی لبنان، موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) ضمن محکومیت این عملیات تروریستی و غیر انسانی، از کشورهای عربی و اسلامی و جامعه جهانی می خواهیم یکبار و برای همیشه ­با اتحاد و یکپارچگی در مقایل این سگ زنجیری و همدستانش بایستند چرا که در گفتمان نظام استکباری و صهیونیستی، کشورها تحت سلطه هستند و می مانند.
موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) ضمن ابراز همدردی و همبستگی با دولت، ملت و سید حسن نصرالله و خانواده‌های شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی، برای همه مجروحین این حادثه از جمله سفیر کشورمان در لبنان، شفای عاجل مسئلت داریم.
­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان