شنبه, 31 شهریور,1403

­

چهارشنبه, 06 مرداد,1395

بیانیه مدیریت مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام نسبت به کشته شدن مردم افغانستان

بیانیه مدیریت مؤسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام نسبت به کشته شدن مردم افغانستان
تروریسم در تمامی جوامع، مطرود است و در صورت عدم تقابل مجامع جهانی و مدعیان دروغین طرفداری از حقوق مدنی با این پدیده شوم، عواقب آن دامنگیر سایر ملل نیز خواهد بود.

 بسمه تعالی

مدیریت موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(علیهاالسلام) با صدور بیانیه ای، حمله انتحاری در کابل را که منجر به کشته شدن عده ای از مردم ستمدیده افغانستان گردید، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: قدرتهای مستکبر عالم که خود مروّج تروریسم صهیونیستی هستند، زمانی که پای مسلمانها در میان است، چشم بر هر جنایتی که علیه مسلمین انجام شود، می بندند.

ایشان با استناد به آیه شریفه « اسْتَعِينُوا بِاللَّهِ وَاصْبِرُوا إِنَّ الْأَرْضَ لِلَّهِ يُورِثُهَا مَنْ يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ» حملات مرگبار و به خاک و خون کشیده شدن دست کم 80 نفر و زخمی شدن 231 نفر را اقدامی تاسف بار و غیر انسانی خواند و  برای مصیبت دیدگان از درگاه الهی صبر و پایداری مسالت نمود.

در ادامه این بیانیه آمده است: تروریسم در تمامی جوامع، مطرود است و در صورت عدم تقابل مجامع جهانی و مدعیان دروغین طرفداری از حقوق مدنی با این پدیده شوم، عواقب آن دامنگیر سایر ملل نیز خواهد بود.

در خاتمه مدیریت،اساتید، کارکنان و طلاب موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(علیهاالسلام) ضمن ابراز همدردی با طلاب افغانی در حال تحصیل در مؤسسه، همبستگی خود را با مردم مظلوم افغانستان اعلام داشته و خواستار سرافرازی و سربلندی آنان شدند.

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان