یکشنبه, 01 مهر,1403

­

یکشنبه, 17 تیر,1403

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در قدردانی ازحضور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) در قدردانی ازحضور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

­

مقام معظم رهبری: خداوند ان‌شاءالله ملّت را موفّق کند و کشور را آباد کند و همه‌ی کسانی را که در این راه زحمت میکشند، مشمول لطف و رحمت خودش قرار بدهد.
مردم شریف ایران با حضور پرشور خود، بار دیگر عزم و اراده شان را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب "دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید" کردید.

قطعاً برنده اصلی این انتخابات، شما مردم بصیر و زمان‌شناس هستید که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردید که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

لازم می‌دانیم از کلیه اقشار مختلف مردم بویژه مبلغین و طلاب عزیز که در ترغیب مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرینی کردند و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات کوشیدند، قدردانی کنیم.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است. آقای دکتر پزشکیان پس از تنفیذ و تحلیف، رییس جمهور ایران اسلامی هستند .از خداوند برای ایشان توفیق و توان مضاعف خواستاریم. انشاالله پیرو اعتماد مردم، ایشان نیزهمچون شهید رییسی در دولت سیزدهم،­ خواب را بر خود حرام نموده توجه جدی به مطالبات بحق مردم را در راس امور قرار دهند .

روابط عمومی موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان