شنبه, 31 شهریور,1403

­

شنبه, 08 بهمن,1401

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) در محکومیتِ هتک حرمتِ قران کریم

بیانیه موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) در محکومیتِ هتک حرمتِ قران کریم

­

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ
بی تردید، ما این قرآن را نازل کرده ایم و قطعاً نگهبان آن خواهیم بود.

🔹متاسفانه یکبارِدیگرشاهدهتک حرمت مدعیان دروغین حقوق بشرغربی هستیم که براحتی حقوق مسلمانان رانادیده گرفته وباآتش زدن این کتاب شریف,خباثت وتوحش خودرادرقالب آزادی بیان نشان دادند.

🔶حرمت شکنی هتاکان گاهی­ زاییده دشمنی و زمانی بر اثر جهالت و بی عقلی است.اینان اگر کمی به خود فرصت اندیشیدن بدهند ، باید به این سوال مهم پاسخ گویند اگر چیزی سراسر نور و زیبایی و رحمت بود میتواند آزار دهنده و مشکل آفرین باشد !­ با­ کدامین معیار بی ادبی کردن نشانه فرهیختگی است ؟ ! آیا راهی برای فهم این مطلب برایشان وجود دارد ؟­

🔹آری غرور تبهکاری و فضای خفقان حاکم بر ذهن یا اذهان چنان بلایی بر سر انسان می‌آورد که کژراهه رفتن و رسیدن­ به منافع اندک دنیوی جذاب میشود و بی احترامی به کتابی که برای هدایت و حمایت از انسان بودنشان جامع ترین قانون ها را آورده یک ارزش میگردد !!!­

👈باید بدانند ظاهر و باطن این عالم با قرآن است واگر مسیر توبه و­ طهارت را بر نگزینند ،ضربه ای سهمگین در انتظارشان خواهد بود.

✅موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) این حرکت مذبوحانه¬ی از سر استیصال سران کشورهای غربی، صهیونیستی را محکوم کرده وازمجامع بین‌المللی وحقوقی درخواست­ ­ محکومیت این عمل زشت وخشونت آمیزرادارد.

📣📣می خواهند با این اقدامات کوته فکرانه نور اسلام را خاموش کنند غافل از آنکه­ ذره ای ازارادتِ عدالت خواهان عالم ازقرآن واسلام ناب محمدی کم نخواهد شد ,بلکه آنهارادرجهت شناخت جبهه حق مصمم ومتحد میگرداندتابرای رسیدن به تمدنِ نوین جهان اسلام به سوی ظهوربیشترتلاش کنند.
­
والسلام علی من اتبع الهدی
­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان