دوشنبه, 02 مهر,1403

­

ﺳﻪشنبه, 28 فروردین,1397

بیانیه مکتب نرجس (علیهاالسلام) در محکومیت شدید حمله جنایتکارانه موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه

بیانیه مکتب نرجس (علیهاالسلام) در محکومیت شدید حمله جنایتکارانه موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه

پس از شكست خفّت بار در حمایت از تروریست های تکفیری در حلب و غوطه شرقي، امریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای خائن و مرتجع، با تحرکات اخیر، کانون قدرت منطقه ای را با متحدانشان در اروپا به اشتراک گذاشته اند. ا

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­باسمه تعالی

انگلیس و فرانسه به سردمداری امریکا و با پشتیبانی متحدان خیانتکار عرب با ناديده گرفتن قوانين بين المللي و حق حاكميت مشروع سوريه در حمله موشکی به اين كشور بار دیگر جنایتی را رقم زدند. این جنایت که به بهانه نابودی سلاحهای شیمیایی در «دوما» سوریه صورت گرفت، سوالی را در اذهان عمومی ایجاد می نماید که اگر آمریکا، بریتانیا و فرانسه می دانستند که محل تولید تسلیحات شیمیایی کجاست چرا اطلاعات آنها را به سازمان منع تسلیحات شیمیایی ندادند و خودسرانه وارد شدند.

پس از شكست خفّت بار در حمایت از تروریست های تکفیری در حلب و غوطه شرقي، امریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای خائن و مرتجع، با تحرکات اخیر، کانون قدرت منطقه ای را با متحدانشان در اروپا به اشتراک گذاشته اند. این تجاوز آشكار اقدامي براي جبران ناكامي هاي متوالي تروريستها در حالی صورت گرفت که دو خط فکری در منطقه حاکم است؛ خط سازش و خط مقاومت.

مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (علیهاالسلام) ضمن محکومیت شدید حمله جنایتکارانه موشکی نظام استکبار به سوریه، حمایت خود را از خط مقاومت ادامه داده و بر این باور است که ثبات و موقعیت خط مقاومت در مقایسه با سالهای گذشته، موجب بهم خوردن معادلات استکبارگردیده و نشانه آن، چنین اقدامات کور و نابخردانه است. در چنین شرایطی ضروری است که کشورهای اسلامی مواضع خود را به صراحت اعلام نمایند زیرا عواقب سکوت سازشکارانه در قبال چنین حملاتی، دامنگیر سایر ملل نیز خواهد شد.

روابط عمومی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان