یکشنبه, 01 مهر,1403

­

پنجشنبه, 17 اسفند,1396

جلسه دیدار مدیریت و مسئولین مکتب نرجس(علیهاالسلام) با والدین طلاب دوره متوسطه

جلسه دیدار مدیریت و مسئولین مکتب نرجس(علیهاالسلام) با والدین طلاب دوره متوسطه

جلسه دیدار با والدین طلاب مقطع متوسطه (ساختمان شماره4) مکتب نرجس (علیهاالسلام) با مدیریت و مسئولین این حوزه روز شنبه 96/12/12 برگزار شد.

­

جلسه دیدار با والدین طلاب مقطع متوسطه (ساختمان شماره4) مکتب نرجس (علیهاالسلام) با مدیریت و مسئولین این حوزه روز شنبه 12/12/96 برگزار شد.

در این جلسه ابتدا خانم شایسته خوی (مدیریت) ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی و توضیح روند پیگیری های مکتب نرجس(علیهاالسلام) برای گرفتن طلبه در مقطع سیکل خاطر نشان کرد این مقطع سنی با وجود اینکه سنّ استقلال طلبی است، سنّی است که فراگیری علوم دینی تأثیر بیشتری در روح و جان فرزندان شما دارد.

­طی بررسی مجموعه روایات به این نتیجه می رسیم زمانی که خداوند خیر بنده و خانواده ای را بخواهد اورا فقیه در دین می کند. پیامبر (صلی ا... علیه و آله) می فرمایند: وقتی خداوند خیر بنده ای را بخواهد اورا فقیه در دین می­کند؛ مسیر رشد را برای او فراهم می کند و عیبهای دنیا را به او نشان می دهد.

وی افزود: اگرخداوند خیر دنیا و آخرت را برای خانواده ای بخواهد آن خانواده را عمیق در دین می کند و بواسطه این تفقه در دین، در زندگی مدارا دارند و میانه روی در کارها را روزی شان می کند و کوچکترها به بزرگتر ها در این خانواده احترام می گذارند. زمانی که خدا خیر جامعه ای را بخواهد فقهای آن جامعه را زیاد می کند.

ایشان در پایان از والدین درخواست کرد همگام با مکتب نرجس(علیهاالسلام) سیر تربیتی این طلاب جوان را داشته و همراهشان باشند.

در ادامه جلسه خانم حبیبی (مسئول طلاب این مقطع) نکات انضباطی را متذکر شده و سپس خانم معززی (معاونت آموزش) پیرامون مسائل آموزشی و انتخاب واحد طلاب توضیحاتی را بیان نمودند.

در انتهای جلسه ممتازین آموزشی معرفی شده و والدین ضمن دیدار با اساتید از وضعیت تحصیلی فرزندان خود مطلع گردیدند.

روابط عمومی مکتب نرجس(علیهاالسلام)

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان