یکشنبه, 01 مهر,1403

­

دوشنبه, 16 اسفند,1395

سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ستاد سازمان بسیج مستضعفین کشور در مکتب نرجس(علیهاالسلام) مشهد

سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ستاد سازمان بسیج مستضعفین کشور در مکتب نرجس(علیهاالسلام) مشهد

حجه الاسلام و المسلمین سید یعقوب حسینی (مسئول دفتر نمایندگی ستاد سازمان بسیج مستضعفین کشور) روز یکشنبه 95/12/15 به ایراد سخنرانی با موضوع "انقلابیگری" در جمع اساتید، مبلغین و طلاب سطح 2 و 3 مکتب نرجس (علیهاالسلام) پرداخت.

­

ایشان در ابتدا با اشاره به اهمیت سوگواری در ایام فاطمیه چنین عنوان کرد: اگر در تاریخ تأمل نکنیم و درس نگیریم تاریخ تکرار می شود. خداوند می فرماید: به زودی من قومی را خواهم آورد که چهار خصوصیت دارد که با مراجعه به کتب تفسیری متوجه می شویم که آن افرادی چه کسانی هستند و با توجه به آن چه که اهل بیت (علیهم السلام) می فرمایند اولین مصداق را امیرالمومنین (علیه السلام) دارند و در مورد مصداق بعدی پیامبر (صلی ا... علیه و آله) دست روی شانه سلمان گذاشتند و گفتند: این قوم از قوم سلمان هستند. برخی روایت هم به یاران حضرت حجت (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) اشاره دارند.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حواسمان باشد که در آن زمان برخی از همراهان پیامبر (صلی ا... علیه و آله) با به شهادت رساندن دختر ایشان رفوزه شدند. انقلاب ما نقش مانور دارد برای قیام اصلی، پس اگر در این انقلاب شکست بخوریم تاریخ آن قیام را عقب می اندازیم. دیگر جایی برای آزمون و خطا نداریم چون تاکنون یازده چراغ را شکستیم. آزمونی که خداوند از این قوم می گیرد اولش محبت و گذشتن از علایق در راه خداست و جوانان ما در سوریه آن را ثابت کردند.

وی در ادامه افزود: این که امام زمان (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) حضرت فاطمه (علیهاالسلام) را الگوی خود معرفی می کنند جای تفکر دارد و پاسخ این شبهه است که سیاست به خانم ها ربطی ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ستاد سازمان بسیج مستضعفین سپس با طرح این سئوال که اگر اقواممان در انتخابات کاندیدا شدند آیا معیار رای دادن ما تغییر خواهد کرد یا خیر؟ گفت: باید دشمن شناسی داشته باشیم و به بیان رهبری بین خودی و غیرخودی فرق قائل شویم. مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 فرمودند: اگر عکس من را پاره کنند عیب ندارد؛ ولی در جای دیگر در مسأله برجام گفتند اگر برجام را پاره کنند ما آن را آتش می زنیم.

ایشان در پایان سخنان خود تأکید کرد: هرکجا انقلابی عمل کنیم موفقیم. برخی سیاست گذاری های دشمن در این است که با هزینه های هنگفت فقط اولویت های ما را جا به جا کند، و فرمایشات رهبری عمل نشود یا نصفه نیمه عمل شود.

روابط عمومی مکتب نرجس (علیهاالسلام)

­

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان