یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 11 دی,1398

پیام تبریک موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام در پی به آتش کشیده شدن لانه جاسوسی امریکا در عراق

پیام تبریک موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام در پی به آتش کشیده شدن لانه جاسوسی امریکا در عراق

پیام تبریک موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام در پی به آتش کشیده شدن لانه جاسوسی امریکا در عراق

«لَن یَجعَلَ اللَّهُ لِلکافِرینَ عَلَى المُؤمِنینَ سَبیلً»؛

خداوند برای کافران راه سلطه و نفوذ بر مسلمانان قرار نداده است. (نساء/141)

یکی ­از اصول اساسی و اهداف مهم در دین اسلام حفظ برتری و جایگاه مسلمانان و حکومت اسلامی است. برتری یافتن و سلطه دشمنان بر مملکت اسلامی و مسلمانان در هر زمینه‌ای ممکن و پذیرفتنی نیست.این اصل را می‌توان به عنوان اساس و پایه روابط خارجی حکومت و دولت اسلامی دانست. براساس این اصل تنظیم روابط در سیاست خارجی اسلام با کفار و قدرت‌های بزرگ سلطه‌گر باید طوری باشد که غیرمسلمانان و کفار بر مسلمانان برتری و سلطه نداشته باشند.

هم اکنون آمریکا با اعمال حرکاتی فریبکارانه و سراسر دروغ در صدد برهم زدن وحدت مسلمین در جهت کسب منافع خود و گسترش هژمونی خود در منطقه است که عراق نقطه هدف برای پیاده سازی این اهداف است ولی مردم عراق در سایه مرجعیت قوی و حاضر در صحنه و بسیج مردمی موسوم به حشد الشعبی این امر را به اثبات رسانده که می تواند متجاوزان را از خاک خویش بیرون برانند.

همزمان با به شهادت رساندن رزمندگان حشدالشعبی توسط اشغالگران آمریکایی، نیروهای مردمی عراق در طی یک عملیات افتخار آمیز که برخاسته از ارتباط عمیق امام و امت است سفارت آمریکا که به اذعان صاحب نظران منطقه، مکان آموزش برای دسیسه و توطئه علیه کشور و ملت عراق بود­ به آتش کشاندند و لانه جاسوسی آمریکا ان شاالله در عراق برچیده شد.

موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام­ این عملیات افتخار آمیز را به امام زمان و به سربازان ایشان در عراق و رهبر معظم انقلاب و همه مسلمین جهان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات بیشتر سربازان جان به کف را می خواهیم.

به امید انقلاب اسلامی در عراق

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان