یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 18 دی,1398

پیام تشکر مکتب نرجس(علیهاالسلام) مشهد در پی تحقق گام اول انتقام سخت

پیام تشکر مکتب نرجس(علیهاالسلام) مشهد در پی تحقق گام اول انتقام سخت

موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام­ ­­در پی عملیات غرور آفرین انهدام پایگاه عین الاسد در عراق، پیام تشکری را از این اقدام غافلگیرانه سپاه منتشر نمود.

متن پیام بدین شرح است:
وَ مَكَرُوا وَ مَكَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَيْرُ الْماكِرين» ‏(آل عمران54)؛
و (يهود و دشمنان مسيح، براى نابودى او و آيينش) نقشه كشيدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آيينش) چاره‏ جويى كرد؛ و خداوند، بهترين چاره‏ جويان است.
آمریکا­ و هم پیمانانش از سر استیصال و سردرگمی مترصد آن بودند که انقلاب اسلامی ایران را با به شهادت رساندن سرداران رشید و غیرتمندش به زانو در آورند غافل از آنکه خداوند انتقام گیرنده است و جوشش خون شهید باعث بیداری جهان اسلام شده و خواستار انتقام سخت نسبت به این عملیات مذبوحانه و ذلیلانه می شود.
این ترور خبیثانه که با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی و انسانی بود، با هوشیاری رهبری بزرگوار و حضور غیر قابل توصیف مردم در صحنه تشییع، زمینه ساز انتقامی سخت گردید.
­از این رو سپاه طی عملیاتی غرور آفرین و در یک انتقام سخت، قلب استراتژیک و راهبردی آمریکا در عراق (پایگاه عین الاسد) را هدف موشک های خود قرار داد تا ادامه دهنده ­راه سردار قاسم سلیمانی در عرصۀ مقاومت در مقابل نظام استکبار باشد و بگوید از حرف تا عمل فاصله اندک است.
موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیها السلام­­این پیروزی را به­ امام زمان عج­و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای حفظه الله و ملت شریف ایران تبریک گفته و پیوند همیشگی خود را با ایشان در راستای مبارزه با همه مظاهر استکبار اعلام می دارد.­


روابط عمومی مؤسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس علیهاالسلام

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان