یکشنبه, 01 مهر,1403

­

چهارشنبه, 13 بهمن,1395

گرامیداشت دهه فجر در مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

گرامیداشت دهه فجر در مکتب نرجس (علیهاالسلام) مشهد

­واحد فرهنگی مکتب نرجس (علیهاالسلام) روز سه شنبه 95/11/12 با اجرای مراسمی در آغاز دهه فجر از جمله برپایی نمایشگاه بیداری اسلامی، سخنرانی خانم شایسته خوی (مدیریت)، اجرای نمایشنامه و ... این ایام ا... را گرامیداشت.­

واحد فرهنگی مکتب نرجس (علیهاالسلام) روز سه شنبه 95/11/12 با اجرای مراسمی در آغاز دهه فجر از جمله برپایی نمایشگاه بیداری اسلامی، سخنرانی خانم شایسته خوی (مدیریت)، اجرای نمایشنامه و ... این ایام ا... را گرامیداشت.

مدیر مکتب نرجس (علیهاالسلام) ­ضمن تأکید بر حفظ انقلاب اسلامی و اهمیت دهه فجر گفت: در این ایام ا... انقلاب اسلامی ایران جایگاه خود را پیدا کرد و به ثمر رسید. درّ گران مایه انقلاب از واقعیت های عالم است و باید نگاه واقعی (واقع گرایانه) به آن داشت نه مناسبتی. باید در مقابل نقشه های دشمن در از بین بردن پایه های ارزشی هوشیار بوده و مراقب انقلاب باشیم.

ایشان تأکید کرد در این دهه مقدس هریک از ما مسئولیتی داریم و باید پاسخ چند سئوال اساسی را بدانیم؛ اول اینکه ببینیم اهداف انقلاب چه بوده؟ دوم اینکه دستاوردها، پیامدها و روش آن چه بوده است؟ و سوم الآن ببینیم در کجا قرار داریم؟ ما باید از این انقلاب که قرار است زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی شود مراقبت کرده و آن را بدست نسل های بعدی بسپاریم.

روابط عمومی مکتب نرجس (عليها السلام)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x
دی ان ان